در معرفی حقوقدانان پیشنهادی شورای نگهبان جوان‌گرایی و تجربه‌محوری دیده شده است

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: در معرفی حقوقدانان پیشنهادی شورای نگهبان، جوان‌گرایی و تجربه‌محوری به صورت توامان دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی حقوقدانان پیشنهادی شورای نگهبان توسط رئیس قوه قضاییه به مجلس گفت: در معرفی این حقوقدانان پیشنهادی جوان‌گرایی و تجربه‌محوری به صورت توامان دیده شده و حقوقدانان پیشنهادی افرادی متخصص، با تجربه و در عین حال جوان هستند. 

وی افزود: هر 5 حقوقدان معرفی شده افرادی انقلابی هستند که میانگین سنی آنها هم بالا نیست و امیدواریم که نمایندگان از بین این 5 نفر بهترین انتخاب را داشته باشند. 

امیرآبادی اظهار داشت: هر یک از 5 نفر حقوقدان پیشنهادی از سوی نمایندگان برای عضویت در شورا انتخاب شود حتما در بحث دفاع از حقوق مردم و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام تلاش‌ خواهند کرد و موفق خواهند بود. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: فکر نکنم که انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان در د ستور کار فردای مجلس باشد اما در این هفته باشد درخصوص این موضوع در مجلس تصمیم‌گیری شود چرا که 22 تیر زمان کار سه نفر از حقوقدانان شورای نگهبان به پایان می‌رسد. 

به گزارش فارس، هفته گذشته رئیس قوه قضاییه محمد دهقان، علی غلامی، هادی طحان نظیف، محمد حسن صادقی‌مقدم و عبدالحمید مرتضوی را به عنوان حقوقدانان پیشنهادی برای عضویت در شورای نگهبان به مجلس معرفی کرد. 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10859
اخبار مرتبط

نظرات شما