بانوان حزب موتلفه: ‌لیبرال‌های داخلی با گروه‌های خطرناک خارجی برای حمایت از بی‌بندباری هم‌پیمان شده‌اند

بانوان حزب موتلفه تاکید کردند: قوه قضاییه و نیروهای امنیتی با رصد عوامل داخلی جریان ضد امنیتی، ضد حجاب و ضد دین، گامی بلند در ناکام گذاشتن تحرکات سازمان‌های تروریستی درعرصه فضای مجازی و فضای سیاسی و اجتماعی و پیشبرد جریان براندازی بردارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بانوان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت هفته حجاب و عفاف با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: «مساله حجاب در جامعه با فعال شدن بهاییان و اعضاء سازمان تروریستی منافقین در این موضوع به یک مساله سیاسی و امنیتی تبدیل شده است». متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«استعمارگران برای به یوغ کشیدن ما، ابتدا به سراغ زنان ما آمدند. آنان چون می دیدند که زنان در نهضت مشروطه و پس از آن نقش برجسته ای داشته اند و آن ها هستند که می توانند حتی مردان را به میدان مبارزه بکشند؛ نخست به سراغ زنان ما آمدند. 
امام خمینی (ره)

قیام ملت غیور ایران در مقابل استعمار فرهنگی ودست اندازی به حجاب و عفاف زنان ایرانی سابقه ای طولانی داشته و اعلام هفته عفاف و حجاب نشانه اهمیت جایگاه این امر نزد ملت مسلمان و شریف و متدین ایران دارد.

اگرچه این جنایت و تهاجم تاریخی قدمتی نزدیک به یک قرن دارد اما همچنان شاهدیم که این حرکت ضد فرهنگی که اشکال سیاسی و امنیتی نیز به خود گرفته همچنان در تلاش برای فتنه انگیزی و آسیب زدن به جامعه ایرانی است.

در جدیدترین تحرکات این جریان وزارت خارجه آمریکا با دخالت در امور داخلی ایران کشف حجاب را بخشی از پازل براندازی تعریف کرده و در همین راستا جریان های معاند با جمهوری اسلامی ایران را وادار به تحرکات خاص در این زمینه نموده و تلاش دارند تا با قبح شکنی در این زمینه به عادی سازی گسترش فساد و فحشا دامن بزنند.

فعال شدن بهاییان و اعضاء سازمان تروریستی منافقین در امر کشف حجاب و تحرکات ضد امنیتی از جمله آموزش شیوه های برخورد با آمران به معروف به طرفداران خود و ضرب و شتم و حتی به شهادت رساندن متدینین آمر به معروف و ناهی از منکر و یا تبلیغ خط حمله به نمادهای دیگر مذهبی همچون روحانیت معزز و تشویق به شهید کردن روحانیون، همزمان با برگزاری همایش‌های مشترک آنان با مقامات آمریکایی و آل سعود نشان می دهد که موضوع کشف حجاب و یا حمله به نهاد دینی روحانیت از مقوله ای مذهبی و فرهنگی به امری سیاسی و امنیتی تبدیل گردیده است و نیاز به بررسی و ردیابی از سوی مقامات مسئول دارد.

همزمان با تحرکات خارجی، همسویی برخی از جریان های لیبرال در کشور که بعضا در مصادر امور در دولت یا مجلس قرار دارند نیز بسیار مشکوک و قابل بررسی است.

حمایت از هنجار شکنان و قانون ستیزان و عوامل مشکوک و برخورد و تحت فشار قرار دادن مراجع انتظامی و امنیتی برای عدم تعقیب وعدم برخورد با مروجان بی بند و باری خبر از بهم پیوستگی این جریانات در داخل با منابع خطرناک خارجی دارد.

مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی که همگام با عموم زنان محجبه و عفیف ایران اسلامی حافظ گوهر انسانی حجاب و نهادهای دینی است و تحرکات دشمنان خارجی و دنباله های داخلی آنان را رصد می نماید از مسئولان محترم در قوه قضاییه و نیروهای امنیتی خصوصا نیروهای خدوم در اطلاعات سپاه و نیروهای دلسوز انتظامی می خواهد تا با رصد عوامل داخلی جریان ضد امنیتی و ضد حجاب و ضد دین، گامی بلند در ناکام گذاشتن تحرکات سازمان های تروریستی درعرصه فضای مجازی و فضای سیاسی_ اجتماعی و پیشبرد جریان براندازی برداشته و عوامل نا امن کننده فضای امنیتی و سیاسی و اخلاقی و مذهبی جامعه را شناسایی نمایند.

در پایان خاطر نشان می سازد بانوان حزب موتلفه اسلامی همت والای خود را در همکاری با همه قوا در زمینه مقابله با فتنه های آمریکایی اعلام کرده و آماده است همه ظرفیت حزبی و سیاسی خود را در این زمینه به صحنه بیاورد.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10860
اخبار مرتبط

نظرات شما