رقیب یوونتوس و رونالدو مشتری علی بیرو!

روزنامه صبح امروز توتواسپورت علیرضا بیرانوند را گزینه اصلی تیم تورینو برای دروازه بان دومش قلمداد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا بیرانوند یکی از چهره های مهم پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بوده و اکنون با شایعه پیشنهاد از تورینو دوباره جنجال ساز شده است. او که سال پیش پس از اصلاح قرارداد 5 ساله اش، بندی در آن گنجاند که باتوجه به آن می‌توانست با پرداخت 700 هزار دلار از جمع سرخ ها جدا شود، بعد از پایان لیگ هجدهم تصمیم گرفت پرسپولیس را ترک کند و به فوتبال اروپا برود.

 

در این بین صحبت های زیادی در خصوص پیشنهاد از تیم های پرتغالی، ترکیه ای، یونانی و... مطرح شد اما هیچ یک آنقدر دندان گیر نبودند که علی بیرو قید حضور در پرسپولیس را بزند. همچنین باتوجه به بند 700 هزار دلاری، مبلغ این پیشنهادها به شکلی نبود که حقوق بیرانوند 26 ساله را نیز تامین کند.

 

شاید مهم ترین پیشنهادی که بیرانوند در جیب داشت، از تیم مطرح پرتغالی و به ارزش 1.5 میلیون یورو بود اما پس از کسر حق ایجنت و بند فسخ باشگاه، به حدود 200 هزار یورو می رسید!

 

بنابراین مهارکننده پنالتی کریستیانو رونالدو ترجیح داد تا به تمرین پرسپولیس برود و کار را با گابریل کالدرون استارت بزند. پس از جلسه با ایرج عرب، او خود را «پسر پرسپولیس» قلمداد کرد و به ورزشگاه شهید کاظمی رفت و در اردوی ترکیه نیز حضور یافت.

 

در کارتپه بیرانوند یکی از بهترین های پرسپولیس بود. علاوه بر نمایش قابل توجه در درون دروازه، او در جریان بازی هی درون تیمی نقش یک کاپیتان را ایفا می کرد و با بازیکنان حرف می زد و با تشویق بازیکنان جوان تر، از آن ها می خواست عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. عملکرد او در تمرینات به شکلی بود که تقریبا همه مطمئن شدند در پرسپولیس خواهد ماند اما این پایان ماجرای علی بیرو و پیشنهادات اروپایی نبود.

 

صبح امروز در شرایطی که بیرانوند خود را آماده دومین تمرین پس از اردوی ترکیه می کرد، جلد روزنامه توتو اسپورت بیرون آمد که در بالاترین قسمت خود عبارت «از ایران تا تورین» را با تصویری از علیرضا بیرانوند کار کرده بود. این تصویر در شبکه های اجتماعی فارسی سروصدای زیادی به بیرون درز کرد و دقایقی بعد گزارشی در توتومرکاتو وب منتشر شد.

 

در این گزارش آمده است: «علیرضا بیرانوند 26 ساله دروازه بانی است که تیم تورینو برای پست دروازه بان دوم در نظر دارد. او در پرسپولیس بازی می کند و در جام جهانی 2018 موفق شد پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند.»

 

در قسمتی از این گزارش همچنین نوشته شده که تورینو او را زیر نظر دارد و به زودی درباره اش تصمیم گیری خواهد کرد.

 

نکته جالب این است که در صورتی که این انتقال بزرگ صورت گیرد، بیرانوند در بزرگترین بازی فصل تورینو بازهم مقابل کریستیانو رونالدو قرار می گیرد؛ آن هم در یک دربی جذاب. البته که باید توجه داشت این پیشنهاد هنوز سروشکل جدی به خود نگرفته و مشخص نیست در آینده چه وضعیتی به وجود بیاید.

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11284
اخبار مرتبط

نظرات شما