زاهدی: دولت اردوگاه شهید باهنر را به آموزش و پرورش بازگرداند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری خطاب به دولت گفت:‌اردوگاه شهید باهنر وابسته به آموزش و پرورش است که این سرمایه عظیم به یک شرکت خصوصی واگذار شده و باید دولت در بازگرداندن آن به این وزارتخانه اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت گفت: اردوگاه شهید باهنر وابسته به آموزش و پرورش است که به ثمن بخس به یک شرکت خصوصی واگذار شده در حالی که این سرمایه عظیم متعلق به آموزش و پرورش است و باید دولت هر چه سریع‌تر زمینه بازگشت آن را فراهم کرده و خسارت را جبران کند. 

وی افزود:‌برخی منابع هزینه‌ای شهرداری کرمان با تائید شورای شهر و استانداری کرمان ده برابر شده و موجب فشار بیشتر به مردم این شهر شده است.

نماینده مردم کرمان تصریح کرد:  کرمان تشنه است و از یک ماه قبل با کمبود آب مواجه است و چرا برای انتقال آب به کرمان بودجه لازم اختصاص پیدا نمی‌کند. باید حتما اعتراضات نام متعارف مردم به وجود آید؟ 

زاهدی در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت:‌مردم کم درآمد بیشترین استفاده کنندگان قطار هستند اما متاسفانه قیمت‌ها افزایش یافته و آنها دچار مشکل شده‌اند.

وی در پایان گفت: بیش از 6 سال از وعده دولت برای ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی گذشته و هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11286
اخبار مرتبط

نظرات شما