مجلس به‌جای طرح استیضاح وزیر اقتصاد با نماینده هتاک برخورد کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدعلی صالح‌پور دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  در واکنش به اقدام حاشیه ساز نماینده سراوان گفت: در این رابطه نکته عجیب این است که مجلسی که باید عصاره فضایل ملت باشد دست پیش را گرفته و بجای برخورد با نماینده هتاک اقدام به استیضاح وزیراقتصاد می کند! و بدون توجه به فیلم منتشر شده به دنبال بیکار کردن کارمند گمرک است.

وی ادامه داد: فیلم منتشر شده فیلم مستهجنی بود که نماینده ملت با توهین و فحاشی، هم جایگاه نماینده مجلسی و هم ملت شریف ایران را تحقیر کرده است. البته این حرکات از نمایندگان سلفی بگیر و مسببان تصویب FATF و تحمیل لوایح استعماری به کشور نه تنها دور از ذهن نیست بلکه نمایندگانی که عزت ملی را مورد هجوم قرار می دهند از توهین به مردم ابایی ندارند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: مصونیت قضایی نمایندگان نباید حدود اخلاقی را جابه جا کند که این مجلس را از عصاره فضایل ملت بودن دور می کند. مجلس شورای اسلامی با وجود چنین نماینده ایی دیگر عصاره فضایل ملت نیست.

صالح پور تاکید کرد: هیات نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و همچنین شورای نگهبان در راستای عمل به نظارت استصوابی صلاحیت این نماینده را مورد بررسی قرار دهد. چرا که هرگونه اغماض و چشم پوشی باعث سرکش شدن هتاکان می شود و نمایندگان انقلابی مجلس که اخلاق را مشی مسیر انقلابی خود قرار داده اند، در بررسی این موضوع تا به نتیجه رسیدن و شفاف سازی کامل کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه علت رفتن نماینده مجلس به گمرک به نظر مورد کم اهمیتی نیست، گفت: باید مشخص شود حضور ایشان برای کارهای شخصی بوده و یا پیگیری مربوط به مسئولیت ایشان است؟ البته در هر دو صورت توهین مذموم است.

صالح پور خاطرنشان کرد: مگر مردم برای انجام امور اداری خود ساعت ها و هفته ها معطل نمی شوند که نماینده مجلس تکمیل اشتباهات صورت گرفته برای فرار از اشتباه خود، وحدت بین مذاهب را مورد هدف قرار داده و با بیان اینکه توهین به قومیت مذهب ایشان کرده سعی در تطهیر خود دارد.




انتهایی پیام/
http://qomefarda.ir/1134
اخبار مرتبط

نظرات شما