عالیشاه: نتوانم کمک کنم خودم می روم

امید عالیشاه می گوید اگر تشخیص بدهد حضورش مفید نیست، از تیم می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در مقابل سایپا بود. او پس از بازی در گفتگو با ورزش سه راجع به بازی گفت: مربی همه را محک می زند و از همه استفاده می کند، ملاک نمی شود که بگوییم بازی را باختیم. چون بازی دوستانه هم نداشتیم بنده خدا می خواهد همه را ببیند.

 

عالیشاه افزود: به امید خدا امیدوارم که مهاجمی که می خواهند بیاید و تیم  تکمیل شود و نفراتی که هستند بمانند جدا نشوند و با تیم کامل وارد لیگ بشویم.

کاپیتان سوم پرسپولیس درباره شرایط خودش توضیح داد: من گفتم تا زمانی که بتوانم کمک کنم هستم و جایی که بتوانم تشخیص بدهم نتوانم کمک کنم خودم می روم و آدمی نیستم که به هر قیمتی بمانم. یکشنبه مذاکرات نهایی انجام می شود و امیدوارم خیر باشد.

عالیشاه در پاسخ به سوالی درخصوص تغییر ادبیات بازیکنان پس از دیدار با عرب عنوان کرد: نمی دانم، بحث بازیکنانی که جدا شوند ناراحت بودند، امیدوارم تفاهمی صورت گیرد، چون این حاشیه ها به تیم ضربه می زنند، امیدوارم ادامه دار نباشد.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان یکی از قدیمی ترین بازیکنان زودتر به سراغ او نیامدند و مذاکره نکردند گفت: بحث اردو بود رفتیم و برگشتیم و یک مقدار هم وقت نداشتند، چیز خاصی هم نبوده و مشکلی نیست و ببینیم یکشنبه نتیجه نهایی چه می شود و خدا چه می خواهد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11386
اخبار مرتبط

نظرات شما