مهمترین اخبار قم فردا در هفته ای که گذشت

پایگاه خبری تحلیلی قم فردا در هفته ای که گذشت اخبار مهمی در سرویس های سیاسی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی کار کرد که سعی می شود به بخش های مهم از این مطالب اشاره کوتاهی شود.

یکی از معضلات این روزهای استان خطوط اتوبوسرانی است که وجود خطوطی که نیازمند اصلاح می باشد و یا اتوبوس هایی که نیازمند تعویض است از جمله این مشکلات است که قم فردا با یکی از اعضای شورای شهر گفتگویی انجام داده و پیگیر این مشکلات شده است که در لینک زیر می توانید مطالعه کنید.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قم: اصلاح خطوط اتوبوسرانی مهرماه اجرایی می‌شود / شورای ترافیک استان در برابر اصلاح خطوط مقاومت می‌کند

و امایکی دیگر ازاخبار مهم استان کسب مقاوم دومی خانم کبری سخایی در مسابقات پومسه کشوری است که این بانو و مربی رشته تکواندو در گفتگو با قم فردا به موفقیت ها و سختی های خود اشاره می کند و نیز به این مسئله که حجاب هیچ محدودیتی برای او در این رشته ورزشی ایجاد نکرده هم تاکید دارد که می توانید این گفتگو را در لینک زیر مشاهد کنید.
  مربی بین‌المللی تکواندو: بانوان درزمینه ورزش در قم محدود نیستند/ حجاب مانعی برای ورزش بانوان نیست

همانطور که امروز مسکن یکی از دغدغه های اساسی برای مردم تبدیل شده است باید به ایمنی مسکن هم توجه ویژه ای شود و مسکن خود را مقاوم و ایمن بنا کنیم چرا که برخی حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل عاملی برای حوادث تلخ شوند.
طبق آمار ایران ششمین کشور زلزله‌خیز دنیا محسوب می‌شود و سالانه ۲۴۰ مورد زلزله‌ با بزرگی بیش از ۴ ریشتر در آن اتفاق می‌افتد و طبق آمار موجود به‌طور متوسط در ایران هرسال یک زلزله بزرگ و هر ۱۰ سال یک زلزله با بزرگی ۶ درجه و بیش‌تر در مقیاس ریشتر به وقوع پیوسته است که گواه این مسئله می توان به زلزله اخیر در کرمانشاه اشاره کرد.
  گزارش قم فردا از نوسازی و بهسازی مسکن روستایی؛ دولت بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را جدی بگیرد
  گزارش قم فردا از افزایش غیرمنطقی قیمت مسکن؛ این داستان ادامه دارد؛ خانه های گران، شهروندان نگران!

چندروز پیش خبری مبنی بر قطع بودجه صداو سیما بر اساس دستور دولت در رسانه های منتشر شد که دلیل این موضوع فیلم گاندو از سوی برخی کارشناسان اعلام شد که در این خصوص پایگاه خبری قم فردا هم تولیداتی را بر روی سایت بارگذاری کرد؛ سایت قم فردا در این خصوص با نماینده مجلس و کارگردان صداوسیما گفتگوهایی را انجام داده است که می توانید در لینک های زیر آن را مشاهده کنید.
  نماینده مردم در مجلس: روش‌های دیکتاتور مآبانه در کشور جواب نمی‌دهد/نباید با بودجه بیت‌المال به‌صورت سلیقه‌ای برخورد کرد
  انتقاد شدید کارگردان مطرح سینما از قطع بودجه صداوسیماتوسط دولت؛ دولت با گاندو مثل گالیله برخورد کرد/ سریال گاندو مصداق بارز میهن‌پرستی بود
  نائب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: گاندو بر اساس اطلاعات واقعی اطلاعات سپاه ساخته شد/به‌جای هجمه به گاندو باید پذیرفت نفوذ در دولت صورت گرفته است

همچنین در این هفته سایت قم فردا گفتگوهایی در خصوص  برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان با برخی کارشناسان و اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین انجام داد که برخی از این گفتگو ها را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید.
  فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم: برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند
  عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا: مردم قاطعانه از نیروی انتظامی حمایت می کنند/نیروی انتظامی مدافع ناموس جامعه است
  عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا: برخورد با قانون‌شکنان در جامعه باید تداوم داشته باشد / رعایت قانون در کشور یک وظیفه است
  عضو خبرگان رهبری: برخورد با هنجارشکنان یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

و اما در هفته ای که گذشت شرکت اداره برق نشست مطبوعاتی را برگزار کرد که در این نشست به مسائلی همچون میزان سرقت کابل های اداره برق، عدم تغییر نصب پنل خورشیدی، حذف قبض کاغذی از مهر ماه و.... اشاره کرد که متن خبر در لینک زیر می باشد.
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم: سال گذشته 51تُن سیم مسی از اداره برق سرقت شده است/80درصد مصارف خانگی است

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/11402
اخبار مرتبط

نظرات شما