حقیقت پور در گفتگو با قم فردا:

ارتباط کشورهای اروپایی با منافقین هیچ‌گاه قطع نشده است / جان بولتون در محور تصمیم‌گیری‌های منافقین قرار دارد

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این جان بولتون در محور تصمیم‌گیری‌های منافقین قرار دارد، گفت: علاوه بر این ارتباط اروپایی‌ها با منافقین هیچ‌گاه قطع نشده است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه منافقین از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: منافقین بعد از اتمام جنگ به دنبال راهبری اهداف خود در جمهوری اسلامی ایران بودند که این راهبری محلی برای کشته شدن خودشان شد.

وی ادامه داد: درواقع این جریان در سال 67 تنبیه انقلابی شد و درسی به‌یادماندنی به آن‌ها داده شد.

حقیقت پور بابیان این‌که این جریان نیاز به کالبدشکافی جدی دارد، تصریح کرد: باید کارشناسان و اهل‌فن به بررسی ریشه‌ای این جریان و حمایت‌هایی که آمریکا از این جریان حتی قبل از انقلاب می‌کرد نگاه جدی‌تری شود.

وی ادامه داد: چرا مسعود رجوی پیش از انقلاب کشته نشد و بعد از پیروزی انقلاب نیز هیچ‌وقت ارتباطش با آمریکا قطع نشد، این موارد نشان می‌دهد که منافقین دست‌پرورده‌ای چه رژیمی هستند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به خیانت‌ها منافقین در طول جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: این جریان در طول جنگ تحمیلی در کنار صدام حضور داشتند و از هر طریقی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و تبدیل به ستون پنجم صدام در داخل کشور شدند.

وی ادامه داد: بعد از جنگ نیز این جریان خوراک رسانه‌های بیگانه را تأمین کردند و تا توانستند علیه نظام اقدام به خرابکاری کردند.

حقیقت پور بابیان این‌که ارتباط این جریان با کشورهای اروپایی هیچ‌گاه قطع نشد، گفت: دولت فرانسه به شهروندان خودش اجازه برگزاری مسالمت‌آمیز راهپیمایی را نمی‌دهد اما تمامی امکانات را در اختیار این گروهک تروریستی قرار داده است.

وی حضور جان بولتون مشاور فعلی رئیس‌جمهور آمریکا در بین منافقین را سند دیگری بر حمایت‌های گسترده آمریکا از این گروهک دانست و تصریح کرد: علاوه بر این مریم رجوی در این روزها با سفر به اسرائیل با نخست‌وزیر این کشور صهیونیستی دیدار کرده تا توطئه‌های جدیدی را علیه ملت ایران به پا کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز منافقین با حمایت‌های مالی آل سعود سرپا مانده‌اند که نشان از حقارت و پست بودن این جریان دارد.

وی به راهبرد فعلی این جریان اشاره کرد و بیان داشت: حضور در فضای مجازی در دستور کار این جریان است که باید باقدرت جلوی هرگونه اقدام را از منافقین کوردل بگیریم.




انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11445
اخبار مرتبط

نظرات شما