دولت در بخش اشتغال روستایی اعتباراتی درنظر گرفته است

استاندار تهران گفت: دولت در بخش اشتغال روستایی یک و نیم میلیارد دلار اعتبار در نظر گرفته است، متأسفانه بانک ها در این بخش همراهی لازم را ندارند، برای رفع این مشکل تا ۱۵ شهریورماه به بانک ها فرصت داده شده است تا طبق تعهدات عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، با اشاره به سفر روز گذشته نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان های جنوب شرق استان تهران، اظهار داشت: روز گذشته در جریان سفر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان قرچک دو  درخواست مطرح شد که می توان به چهار بانده شدن قطارشهری تهران، ورامین، قرچک و پیشوا تا گرمسار اشاره کرد.

وی ادامه داد: درخواست دیگری که مطرح شد، سرعت دادن به تصفیه خانه های فاضلاب استان تهران است که امیدواریم این درخواست ها محقق شود.

استاندار تهران تصریح کرد: در بودجه سال ۹۸، ۱۲۶ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در کشور پیش بینی شده است و  ۶۴ هزار میلیارد تومان از این میزان باید در استان تهران وصول شود.

وی افزود: دولت در بخش اشتغال روستایی یک و نیم میلیارد دلار اعتبار در نظر گرفته است، متأسفانه بانک ها در این بخش همراهی لازم را ندارند تا جایی که برخی بانک ها هنوز سهم دولت را هم در این بخش پرداخت نکرده اند و برای رفع این مشکل تا ۱۵ شهریورماه به بانک ها فرصت داده شده است تا طبق تعهدات عمل کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11551
اخبار مرتبط

نظرات شما