آیت الله سعیدی:

لزوم سرعت بخشی به ساخت و سازهای مناطق سیل‌زده

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: با توجه به اینکه باران‌ در فصل‌های آینده در پیش است باید تلاش کنیم تا عملیات ساخت و ساز ساختمان‌های جدید در مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود تا سیل‌زدگان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در ساخت منازل جدید برای آن‌ها ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت ماست، اظهار کرد: اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از انگیزه‌های اصلی مهم برای انجام این امر خیر است که در راستای تحقق دستورهای شرع مقدس نیز مطرح می‌شود.
 
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: گاهی اوقات از سرعت در عمل یاد می‌شود که موضوع بسیار مهمی است و در قرآن کریم نیز از این موضوع و سبقت از یکدیگر صحبت به میان آمده که از شاخص‌های مهم برای مؤمنان است.
 
آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باران‌ در فصل‌های آینده در پیش است باید تلاش کنیم تا عملیات ساخت و ساز ساختمان‌های جدید با سرعت بیشتری دنبال شود تا سیل‌زدگان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عنوان کرد: هر چند این سرعت در عمل باید به موازات ستحکام در عمل باشد تا نتیجه کار شیرین شود چراکه اگر سرعتی دارای خلل باشد مشکل ایجاد کرده و در بارندگی‌های آینده افراد سازنده منازل مورد تهمت قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11727
اخبار مرتبط

نظرات شما