سردار تشکری: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند

سردار سرتیپ تشکری دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سرتیپ محمود تشکری دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در هشتمین جشنواره اشراف مالک اشتر نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شد، ایشان همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید جریان داشته باشد و همه نیروها و فرماندهان از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر و به آن تسلط داشته و سازمان های تحت فرماندهی شان نیز از آگاهی خوبی برخوردار باشند.

وی افزود: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند به همین دلیل باید در اوج آمادگی و اشراف اطلاعاتی باشند، برای این مهم باید دشمن را به خوبی شناسایی و از توانمندی های داخلی کشور هم مطلع باشند و خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله آماده کنند.

سردار تشکری بحث اشراف را در نیروی پدافند هوایی با توجه به جایگاه حساس این نیرو در مواجهه با تهدیدات امروزه بسیار مهم دانست و ادامه داد: نیروی پدافند هوایی مانند چتری بر سر همه نیرو ها از آسمان کشور  حراست می کند و دشمن به روش های مختلف در صدد ضربه زدن به آن است .

وی با تاکید بر این که اشراف شناخت درست محیط داخل و بیرون است خاطرنشان کرد: محیط داخل نقاط ضعف و قوت و محیط بیرون تهدیدات و فرصت هاست، لذا باید با تجزیه و تحلیل درست،‌ راهبرد مناسب را در کمترین زمان اتخاذ کنیم .

دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پایان یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را شناسایی فرماندهانی دانست که در عین کمبود امکانات و تجهیزات توانسته‌اند با مقدورات موجود بالاترین بهره وری را داشته باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11804
اخبار مرتبط

نظرات شما