قم میزبان سه‌گانه قهرمانی کشور شد

رئیس هیأت‌ سه‌گانه استان قم گفت: امسال برای سومین دوره متوالی پیکارهای سه‌گانه قهرمانی مردان ایران در تمام رده‌های سنی به میزبانی قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدکاظم حججی  اظهار کرد: باید از فدراسیون سه‌گانه به خاطر اعتمادی که به هیأت‌ سه‌گانه قم دارد و همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان قم که حامی این رشته است و از شهرداری منطقه دو و مدیریت بوستان جوان به خاطر همکاری در برگزاری این رقابت‌ها تقدیر کنم.

وی ادامه داد: امسال برای سومین دوره متوالی است که پیکارهای سه‌گانه قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی هیأت‌ سه‌گانه قم برگزار می‌شود و امیدوارم در رده‌های سنی ، جوانان، امید و بزرگسالان این دوره هم شاهد رقابت جذاب ورزشکاران و کیفیت بالای مسابقات باشیم.

رئیس هیأت‌ سه‌گانه استان قم با بیان اینکه سه‌گانه در رشته‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود و از رشته‌های جذاب ورزشی به شمار می‌رود، ابراز کرد: بوستان تفریحی ورزشی جوان قم با امکانات و کیفیت بسیار خوب مسیرهای مسابقه همانند دوره‌های قبل میزبان مسابقات است.

 وی با بیان اینکه ورزشکاران قم برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها تمرینات خوبی برگزار کرده و آمادگی مطلوبی دارند، در ادامه خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تا روز چهارشنبه سوم مهر ماه وارد قم می‌شوند و رقابت‌ها از صبح روز پنجشنبه چهارم مهر در بوستان جوان قم استارت می‌خورد، ضمن اینکه خوابگاه و محل اسکان ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است.

حججی که مسوولیت کمیته داوران فدراسیون سه‌گانه ایران را نیز عهده‌دار است، عنوان کرد: چکینگ، جلسه توجیه مسیر و سایر جلسه‌های تشریح نحوه برگزاری مسابقات یک روز پیش از رقابت‌ها برگزار می‌شود و ما تمام انرژی خود را در روزهای اخیر برای میزبانی شایسته از تیم‌ها و ورزشکاران میهمان به کار گرفته‌ایم و امیدوارم همه شرایط مطلوب باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12032
اخبار مرتبط

نظرات شما