با حذف قبوض برق چگونه مبلغ قبض را پرداخت کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد حسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر  کشور    با اشاره به اینکه برخی افراد اطلاعات دقیقی از  روش‌های پرداخت قبوض جدید برق  ندارند، گفت: مشترکان برای پرداخت قبض‌های جدید می‌توانند از طریق شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک و یا با استفاده از نرم افزارهای "خدمات غیرحضوری برق ایران" ضمن دریافت اصل قبض خود، صورتحساب خود را نیز پرداخت کنند.
 

مدیرعامل شرکت توانیر ادامه داد: همچنین در سایت شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور نیز امکان پرداخت غیر حضوری قبوض پیش‌بینی شده است. از طرفی مشترکانی که دسترسی به تلفن همراه هوشمند ندارند می‌توانند ضمن تماس با شماره ۱۵۲۱ و یا از طریق تلفن بانک‌ها قبوض خود را پرداخت کنند.

متولی زاده افزود: مشترکانی که دسترسی به هیچگونه تلفنی ندارند می‌توانند صرفا با داشتن کارت اعتباری بانکی و مراجعه به دستگاه‌های عابر بانک قبوض خود را پرداخت کنند. گزینه پرداخت قبوض از طریق شناسه قبض برق در اغلب عابر بانک‌های کشور پیش‌بینی شده است و ظرف چند روز آینده در تمامی عابر بانک‌های کشور عملیاتی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه فرایند ثبت اطلاعات مشترکان به منظور حذف قبوض کاغذی برق همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مشترکان باقی‌مانده می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه طرح ملی قبض سبز ثبت کرده تا پس از این قبوض خود را به صورت پیامکی و الکترونیکی دریافت کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12054
اخبار مرتبط

نظرات شما