فرنگی‌کاران قم در مسابقات جهانی مجارستان

دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم این هفته در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2019 به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از درخشش علیرضا نجاتی جوان آینده‌دار کشتی فرنگی استان قم در مسابقات 2019 قهرمانی بزرگسالان جهان در کشور قزاقستان که منجر به ایستادن وی روی سکوی سوم دنیا، کسب نشان برنز و سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو شد، اکنون دو کشتی‌گیر قم در فکر کسب سهمیه مسابقات امیدهای جهان هستند.

این در حالی است که رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران روز جمعه پنجم مهر ماه و در هفت وزن به انجام می‌رسد و کادر فنی تیم ملی برای فرنگی‌کاران شرکت کننده در این انتخابی دو کیلوگرم ارفاق وزن در نظر گرفته و مسابقات در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

در شرایطی که محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم نماینده‌های قم در این انتخابی محسوب می‌شوند، گزینش نهایی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی امید برای شرکت در رقابت‌های جهانی زیر 23 سال، در تمامی اوزان به نظر کادر فنی اختصاص دارد، ضمن اینکه از تمامی کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات تست سلامت انجام می‌شود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی فرنگی‌کار استان قم برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی باید با نیما اسماعیلی از تهران و محمدمراد الیاسی از خوزستان رقابت کند، ضمن اینکه مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم به مصاف سیدمحمد چوبچیان از گیلان خواهد رفت تا بهترین کشتی‌گیر راهی پیکارهای جهانی شود.

در حالی که دوره قبلی پیکارهای جهانی امیدها با درخشش مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری دو نشان برنز برای کشتی فرنگی قم به همراه داشت، امسال رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان در سال 2019 روزهای 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و تیم کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 77، 82، 97 و 130 کیلوگرم در این دوره از مسابقات به مصاف حریفان خود خواهد رفت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12081
کلیدواژه: کشتی وزن المپیک
اخبار مرتبط

نظرات شما