آیت الله سعیدی:

هرجا دل به بیگانه بسته شد جز خواری و ذلت چیزی بدست نیامد

امام جمعه قم با اشاره به اینکه برخی تابلوهای تبلیغاتی در ورودی ها وداخل شهر در شان قم نیست، گفت:هر جا که دل به بیگانگان بسته شد جز خواری و ذلت چیزی عاید آنها نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت الله  سید محمد سعیدی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های رزمندگان اسلام، معنویت بود.

وی ادامه داد: معنویت نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام داشت و امروز نیز جوانان ما باید مراقب و حافظ معنویت باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در این هفته باید از رشادت جوانان و رزمندگان  علیه استکبار یاد کرد، گفت: دشمنان با تایید و تجهیز مزدور بعثی، دو کشور مسلمان را دچار
یک جنگ ناخواسته کردند؛ چه زیرساخت ها و جوانانی در این سالها از بین رفتند، ولی خدارا شاکریم که نصرت را از آن ما کرد و طناب دار را برگردن صدام انداخت و صفا بین دو ملت ایران و عراق بازگشت و روز به روز این همدلی افزایش می یابد.

هرجا دل به بیگانه بسته شد جز خواری و ذلت چیزی بدست نیامد
وی بیان داشت: امروز همان دشمنان اسلام بساط فتنه خود را به سمت مردم مظلوم یمن کشیده اند؛ آیا با چنین دشمنانی می توان کنار آمد و مذاکره کرد؟ هر جا که دل به بیگانگان بسته شد جز خواری و ذلت چیزی عاید آنها نشد.

آیت الله سعیدی با اشاره به حذف نام شهدا در برخی شهر ها ، تاکید کرد: این مسئله مورد اعتراض مردم و واکنش رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

برخی تابلوهای تبلیغاتی در شان قم نیست
وی یادآور شد: شهر قم که حرم اهل بیت(ع) و محل حوزه علمیه  و محل حضور مراجع انقلاب و مرکز انقلاب اسلامی است، هرگز شایسته این تابلوهای تبلیغاتی در ورودی ها و درون قم و ظاهر این شهر نیست و مسئولان باید این وضع را متناسب با این شهر مقدس ساماندهی کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مسئولین ظاهر شهر قم را ساماندهی کنند، ابراز داشت:  پوشش برخی از ساکنان قم زیبند این شهر نیست.

وی با اشاره به مذاکره سه تن از سران اروپا با رئیس جمهوری ایران اسلامی و زمینه سازی ملاقات با ترامپ گفت: رئیس جمهور ما دست رد به سینه آنها زد و مواضع مستحکمی  علیه آمریکا اعلام کرد؛ این کشورها همیشه ایران را به عنوان یک طمعه نگاه می کردند و دست از استعمارگری برنداشتند.

ترامپ به دنبال رای آوردن دوباره در انتخابات آمریکاست
آیت الله سعیدی یاد آور شد: در جنگ تحمیلی کشورهای اروپایی از هیچ کمکی به صدام خودداری نکردند و امروز سعی می کنند که نقش میانجی را ایفا کنند و همه این تلاش های مزدورانه برای رای آوردن مجدد ترامپ در آمریکا است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در درس خارجه فقه خود، گفت: ما نیز با تقدیر از مواضع غیرتمندانه برخی از مسئولان نظام از آنها می خواهیم که دل به غربیان نبندند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در همه امور باشند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12116
اخبار مرتبط

نظرات شما