آیت الله نوری همدانی:

دشمن با منطق جدیدی علیه نظام اسلامی وارد میدان شده است

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنی و عداوت آمریکا، عربستان، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی مانند گذشته ادامه دارد و حتی شدت پیدا کرده است، گفت: امروز دشمن با لباس و منطق جدیدی علیه نظام اسلامی به میدان آمده‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت نوری همدانی امروز در دیدار با جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس و زندانیان سیاسی رژیم ستمشاهی اظهار داشت: امروز شکل دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی عوض شده ولی آلمان، فرانسه و انگلستان همان هایی هستند که درجنگ هشت ساله با سلاح های شیمیایی صدام را تقویت می کردند، و اکنون نیز در سازمان ملل و این طرف و آن طرف علیه ما حرف میزنند.

وی با بیان اینکه طبق سخن حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداریم گفت: برخی از کشورها مانند فرانسه که درکشورشان غوغایی است، میخواهند بین ما و آمریکا واسطه گری نمایند، ولی اگر راست می گویند، مشکلات خودشان را بر طرف کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: ما باید همیشه مراقب و زنده باشیم و ساکت نباشیم چون ساکت بودن و بیتفاوت بودن گناه است.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود تبیین ارزشهای والای دفاع مقدس و مجسم نمودن جبهه و جنگ را درس بزرگی توصیف کرد و گفت: بعد از آنکه اسلام به حاشیه رانده شد و استکبار و استعمار عرصه زندگی مردم را تصرف کردند، حضرت امام با همان سلاح و فرهنگی که پیامبران برای اصلاح و تربیت بشریت استفاده می کردند به میدان آمد.

وی همچنین خدمات ارزنده آزادگان و ایثارگران را مورد تمجید قرار داد و بیان کرد: آزادگان و ایثارگران هر اندازه می توانستند خدمت کردند از این رو به هر شکل ممکن‌ باید تاریخ دفاع مقدس مدنظر قرار گیرد.

وی امنیت، عدالت، روحیه خودباوری و هر چه در کشور وجود دارد را مرهون زحمات آزادگان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: افراد مختلف در سمت هایی که قرار دارند باید قدرشناس این تلاش ها و فداکاری ها باشند.

آیت الله نوری همدانی یادآور شد: در روزگاری که اسلام به حاشیه رانده شده بود و علما خانه نشین شده بودند، شما آزادگان توانستید اسلام را احیا کنید و این خدمت بزرگی می باشد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12156
اخبار مرتبط

نظرات شما