خداحافظی هوگوپوشان قم با جام شکوفه‌ها

پسران هوگوپوش استان قم در پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور از صعود به مرحله نهایی این فصل بازماندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که لیگ‌های تکواندو رده‌های سنی پایه باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف در جریان است، یکی از تیم‌های منتخب هیأت‌ تکواندو قم در رده سنی نونهالان به لیگ امسال اعزام شد اما در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی موفق به کسب مجوز صعود نشد.

این در حالی است که پیکارهای لیگ نونهالان پسر تکواندو باشگاه‌های ایران با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو به انجام می‌رسد و در پایان مرحله مقدماتی 10 تیم مجوز صعود به دور نهایی را کسب کردند، در حالی که خانه تکواندو میزبان تمامی مسابقات پانزدهمین دوره پیکارهای باشگاهی این رده سنی است.

رقابت‌های لیگ نونهالان تکواندو پسران ایران در دو گروه آغاز شد و تیم‌های فرمانیه، هیأت‌ تنکابن، هیأت‌ تکواندو قم، هیأت‌ کاشان، هیأت‌ تکواندو چالوس، لوازم خانگی کن، باشگاه شهدای دادگستری ارومیه، هیأت‌ کهگیلویه و بویراحمد، هیأت‌ تبریز، هیأت‌ زنجان، شرکت الوند مرغ نورستانی، هیأت‌ فردیس، هیأت‌ شیراز، هیأت‌ آمل و هیأت‌ کردستان در گروه نخست رقابت کردند.

در پایان رقابت‌های گروه نخست تیم لوازم خانگی کن با کسب 35 امتیاز و تفاضل 92 در صدر ایستاد، هیأت‌ تکواندو فردیس با 35 امتیاز و تفاضل 88 رتبه دوم را کسب کرد و این دو تیم به همراه هیأت‌ تکواندو استان زنجان با 30 امتیاز و شرکت الوند مرغ نورستانی با 28 امتیاز راهی مرحله پایانی شدند اما قم صعود نکرد.

در هفته سیزدهم این رقابت‌ها که تیم هیأت‌ تکواندو زنجان استراحت داشت، تکواندوکاران قم یک مسابقه مهم با تیم هیأت‌ تکواندو آمل داشتند اما در پایان با حساب 10 بر صفر شکست خوردند، ضمن اینکه رقابت‌ نماینده قم با تیم هیأت‌ تکواندو زنجان در هفته چهاردهم نیز با برتری قاطع 10 بر صفر زنجانی‌ها تمام شد، ضمن اینکه تیم هیأت‌ قم در هفته پانزدهم با همین نتیجه به تیم لوازم خانگی کن باخت.

این رقابت‌ها در گروه دوم نیز با جدال تیم‌های باشگاه یزدان، هیأت‌ بوشهر، هیأت‌ مرکزی، هیأت‌ همدان، پاس قوامین، هیأت‌ کرمان، آینده‌سازان لوازم خانگی کن، باشگاه ورزشی شادمهر، هیأت‌ سیرجان، هیأت‌ محمدیه، هیأت‌ دزفول، بیمه البرز لشگری، هیأت‌ پردیس و هیأت‌ فارس به انجام رسید که در پایان بیمه البرز لشگری با 32 امتیاز، آینده سازان لوازم خانگی کن با 30 امتیاز و تفاضل 57، هیأت‌ تکواندو محمدیه با 30 امتیاز و تفاضل 46 و پاس قوامین با 26 امتیاز صعود کردند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12344
اخبار مرتبط

نظرات شما