/ فیلم / عکس

سینمای ایران مانند حمام عمومی شده است + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که این روزها برخی از سلبریتی‌ها برای مطرح کردن خود و بیشتر دیده شدن، دست به هر اقدامی می‌زنند و هر سخنی را به زبان می‌آورند، هنوز هنرمندانی وجود دارند که عزت و احترام خود و ملتشان در درجه الویتشان قرار دارد. 

داریوش ارجمند هنرمند محبوب و پیشکسوت کشورمان، از جمله سلبریتی‌هایی است که همچون نقش‌های مقتدرانه‌ای که بازی می‌کند، هنوز تحت تاثیر هیچ موجی قرار نگرفته و قدرشناسی و رعایت اصول اخلاقی، همچنان جز ویژگیهای شخصیتی اوست. نمونه آن ویدئویی است که در ادامه آمده است؛ این ویدئو بخشی از اظهارات وی در نقد سینمای قبل و بعد از انقلاب است و انتقادی که بر بی‌تفاوتی دست‌اندرکاران سینما در برابر برخی مسائل اجتماعی است که این روزها دغدغه و مطالبه بسیاری از مردم است. 

داریوش ارجمند شاید از معدود سلبریتی‌هایی است که در بازار داغ خودتحقیری‌های هم صنفی‌هایش، توانسته با جسارت از جایگاهی بگوید که در سایه انقلاب و جمهوری اسلامی به دست آورده است. این هنرمند، سینمای فعلی را به یک حمام عمومی تعبیر کرد که محل عبور و مرور همه شده است و هر کسی به خود اجازه می‌دهد با هر سواد و تجربه‌ای به فعالیت بپردازد. شاید شنیدن گفته‌های مالک اشتر تلویزیون، خالی از لطف نباشد؛ 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12375
اخبار مرتبط

نظرات شما