رئیس شورای شهر قم:

تبلیغات ورودی شهر باید در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد/ورودی های شهر به مرور ساماندهی می شوند

رئیس شورای شهر قم بااشاره به اینکه ورودی های شهر به مرور ساماندهی می شوند، گفت: تبلیغات ورودی شهر باید در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد.

عبدالله جلالی درگفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر ، اظهار داشت: یکی از بحث های مهم ورودی شهر عمرانی است که این مسئله توسط شهرداری در حال عملیاتی شدن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ورودی استان از سوی جعفریه در حال ساماندهی و اجرا است و در آینده هم ورودی سمت اراک ساماندهی خواهد شد البته این ورودی دارای پیچیدگی ها خاصی است که درآینده نزدیک شروع خواهد شد.

رئیس شورای شهر ابراز داشت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مدت ها بود که بحث تبلیغات ورودی شهر را رصد می کرد که نباید ورودی شهر قم تبلیغات یک سری کالا و مسائل غیر فرهنگی و مذهبی باشد مخصوصا ورودی عوارضی که این ورودی در اختیار راهداری است و راهداری هم این وروردی را به بخش خصوصی واگذاری کرده است.

وی عنوان داشت: شورای شهر در خصوص این مسئله جلسات متعددی را برگزار کرد و به این نتیجه رسید که ورودی های شهر به لحاظ تبلیغاتی بایستی به گونه برنامه ریزی شود که در شان قم باشد و پیام های مذهبی در ورودی های قم به اتومبیل های عبوری منتقل شود.

جلالی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شورای شهر نامه ای بااین مضمون با امام جمعه استان به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی مکاتب کرد و درخواست کردیم که این موضوع در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار بگیرد.

وی افزود:  بعداز پیگیری ها، درجلسه ای در شورای فرهنگ عمومی مصوب شده است که تمام ورودی های شهر در شان شهر ساماندهی شود و تبلیغات آن متناسب با قم باشد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه برای ساماندهی ورودی شهر تیمی کارشناس در نظر گرفته شده است، گفت: قرار شد به مرور هم بحث تبلیغات ورودی ها در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12591
اخبار مرتبط

نظرات شما