نمایش فریب؛ حربه نخ‌نمای بوقچی‌های ملکه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سایت تلویزیون انگلیسیِ «بی‌بی‌سی» گزارشی با عنوان "مخالفان حکومت ایران در خارج کشور چگونه 'ربوده می‌شوند'؟" منتشرکرده است.

  بی‌بی‌سی «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروه تروریستیِ جندالله را  با عنوان «مخالف سیاسی خارج از کشور» و گروهی که «هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی‌های ایران بخصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود» یاد می‌کند.

نمایش فریب حربه نخ نمای بوقچی های ملکه  / وقتی «BBC» دست به تطهیر آدم کش ها می زند! + تصاویر

تصویر سایت بی‌بی‌سی

این درحالی است که عملیات‌های تروریستی و گروگانگیریِ «عبدالمالک ریگی» موجب کشته شدن ایرانیان زیادی اعم از نظامیان و غیرنظامیان شده است.

در مرام بی‌بی‌سی، رگبار بستن یک نوجوان یا بمب‌گذاری در مسجد، تنها مخالفت با نظام تلقی می‌شود!
 

در ادامه این گزارش نیز سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) نیز از نظر بی‌بی‌سی تنها گروهی مخالف جمهوری اسلامی بشمار می‌آید.

نمایش فریب حربه نخ نمای بوقچی های ملکه  / وقتی «BBC» دست به تطهیر آدم کش ها می زند! + تصاویر

عکس سایت بی‌بی‌سی

  گروهکی که بیش از ۱۷هزار تن از مردم ایران را ترور کرده است و در جنگ تحمیلی به خاک ایران با دولت صدام همکاری نظامی داشته است.

ظاهرا ترور کودکان و گردن زدن با تیغ موکت‌بری یک کفاش به جرم نداشتن ریش، از نظر بی‌بی‌سی تنها نوعی مخالفت با حکومت به شمار می‌آید!

 یک تروریست ممکن است مخالف جمهوری اسلامی باشد، اما مخالفان جمهوری اسلامی همه تروریست نیستند؛ مجاهدین خلق و عبدالمالک ریگی مخالف جمهوری اسلامی هستند اما تنها یک مخالف نظام نیستند! و تقلیل دادن آن‌ها صرفا به عنوان یک مخالف سیاسی، بی‌شرفیِ رسانه‌ایست!

نشان دادن بخشی از واقعیت برای تحریف، همیشه از تکنیک‌های بی‌بی‌سی برای فریب مخاطبان بوده است.

بی‌بی‌سی که شعار بی‌طرفی را برای فعالیت رسانه‌ای خود انتخاب کرده است؛ هیچگاه آن را عملی نکرده و در بزنگاه‌های خبری، دم‌خروس جهت‌گیری این رسانه سلطنتی آشکار شده است.

جهت‌گیری‌ی که همیشه باید جهتش در مقابله با منافع ملت و دولت ایران باشد چه تحقیر باشد و چه تحریف! مقابله با نظام ایران با هر بهانه‌ای، حتی تطهیر یک آدم‌کش!

البته که بی‌بی‌سی برای نمایش بی‌طرفی خود از تکنیک‌های مختلف استفاده می‌کند. اما اکنون، با گسترش دسترسی‌ها به شبکه‌های اجتماعی و جریان اطلاعات، نادرست بودن ادعای این رسانه بیشتر از پیش در حال آشکار شدن برای مخاطبان است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12610
اخبار مرتبط

نظرات شما