استارت کشتی قم برای جام باشگاه‌های جهان

مدافعین حرم قم امروز در نخستین گام از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مقابل تیم هیات خراسان‌جنوبی صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، استارت دوره جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از امروز زده می‌شود و کشتی‌گیران قم در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم نخستین مسابقه خود را در قالب یک دیدار مهم خارج از خانه در میهمانی تیم هیات کشتی خراسان‌جنوبی انجام می‌دهند.

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم اکثرا همان نفراتی هستند که هفته گذشته در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران خوش درخشیدند و با کسب چهار مدال قم را در جایگاه سوم تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات قرار دادند و برای قم افتخار آفرینی کردند.

هادی علیزاده‌پورنیا، مهدی قربانی، مهدی قادری و رضا مردی کشتی‌گیرانی هستند که موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شدند و حالا این نفرات در کنار تعداد دیگری از استعدادها و نخبه‌های کشتی فرنگی قم در لیگ برتر به میدان می‌روند.

در نخستین هفته از فصل 1398 مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، هیات کشتی استان خراسان‌جنوبی و شهر بیرجند میزبان مسابقه حساس تیم‌های شهدای مدافع قم هیات خراسان‌جنوبی خواهد بود، در حالی که این دو تیم در مرحله مقدماتی یک رقیب دیگر به نام هیات سیرجان نیز دارند.

تیم شهدای مدافع حرم قم یکی از تیم‌های با سابقه پیکارهای لیگ برتر کشتی محسوب می‌شود، تیمی که همواره جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود اما تیم هیات خراسان‌جنوبی امسال برای نخستین‌بار در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و در نخستین هفته میزبان نماینده کشتی فرنگی قم است.

کشتی‌گیران دو تیم امروز در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ جدید در 10 وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که سالن حجاب مجموعه ورزشی ولایت بیرجند میزبان این مسابقه است و نماینده قم در دومین هفته رقابت‌ها باید در دیداری خانگی میزبان رقبای هم‌گروه خود باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12643
اخبار مرتبط

نظرات شما