اعتماد به سرمربی در فوتبال ایران همیشه هم بی‌نتیجه نیست

روز گذشته در جریان بازی‌های جام‌حذفی فوتبال کشور تیم نفت مسجدسلیمان موفق به شکست شهرخودرو شد و به دور بعدی بازی‌ها صعود کرد. این شاید بزرگ‌ترین پاداش برای کسانی باشد که در مسجدسلیمان به مهدی تارتار اعتماد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وقتی لیگ نوزدهم برای نفت مسجدسلیمان شروع شد، مردم شهر به خیال اینکه تیم شان دوباره مانند فصل گذشته در انتهای جدول و برای سقوط نکردن دست و پا بزند حسابی نگران بودند. با گذشت چند هفته از بازی ها ولی ثابت شد تیم در این فصل دست کسی سپرده شده که انگار قرار نیست مثل فصول گذشته عمل کند. نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار در شروع لیگ جلوی چند مدعی قهرمانی ایستاد. از تساوی خانگی مقابل تراکتور، استقلال و شهرخودرو تا تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان؛ این ها نتایج نسبتا درخشان نفت با حضور تارتار مقابل مدعیان قهرمانی بود. در حالیکه وضعیت برای نفت طوری پیش می رفت که مردم شهر نسبتا از همه چیز راضی بودند، زمزمه های استعفا و جدایی تارتار بار دیگر همه را اذیت می کرد.

تارتار و بازیکنان نفت مسجدسلیمان از عدم رسیدگی مسئولین به تیم ناراضی بودند و در سمت مقابل خیلی ها تصور می کردند در حال حاضر نزدیک ترین راه چاره مسئولان باشگاه قطع همکاری با سرمربی تیم شان باشد. این اتفاق ولی رخ نداد تا روز گذشته یکی از شگفتی های بزرگ جام حذفی رقم خورده باشد. مسئولین باشگاه نفت مسجدسلیمان، تارتار را بعد از تحمل مشکلات هرطور شده راضی کردند و پشت او ایستادند تا نتیجه دیروز رقم بخورد. این شاید نزدیک ترین نمونه در فوتبال ایران باشد که ثابت می کند اعتماد کردن به سرمربی و زود خلاص نشدن از دست مشکلات و گلایه ها پاداش شیرینی به همراه خواهد داشت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12722
اخبار مرتبط

نظرات شما