معاون عمرانی شهرداری قم:

عملیات عمرانی پروژه تقاطع خیابان امام و کیوانفر هفته آینده آغاز می‌شود

معاون عمرانی شهرداری قم بابیان این‌که عملیات عمرانی پروژه تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و شهید کیوانفر هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: تمامی مراحل قانونی این پروژه سپری‌شده است و مشکلی در اجرای آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  علیرضا قاری قرآن عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر قم در جمع خبرنگاران  با اشاره به اقدامات شهرداری درزمینهٔ عمرانی و خدماتی در طی سال‌های اخیر اظهار داشت: درزمینهٔ تولید آسفالت در 4 سال گذشته 952 هزار و 464 تُن آسفالت در مناطق توزیع‌شده  و امسال نیز تاکنون 133 هزار و 746 تُن توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: درزمینهٔ اعتبار سفر رهبری نیز در 4 سال گذشته 50 میلیارد تومان درزمینهٔ های مختلف از قبیل ورزشی جذب و هزینه شده است.

قاری قرآن در خصوص وضعیت پیشرفت مترو خط A نیز گفت: تاکنون این پروژه 46 درصد پیشرفت داشته است به‌طوری‌که تنها دو ایستگاه تکمیل‌نشده که کار روی این دو ایستگاه هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: نقشه‌های فاز دو نیز به پیمانکار تحویل داده‌شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: باغ پرندگان و پروژه امینی بیات دو پروژه‌ای که در بودجه امسال وجود دارد که در این میان باغ پرندگان در حال اجرا است و در پروژه امینی بیات نیز در حال انجام تملکات هستیم.

وی افزود: در خصوص پروژه تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و شهید کیوانفر نیز تمامی مراحل آن طی شده و  هفته آینده روند کاری پروژه شروع خواهد شد.

قاری قرآن تأکید کرد: در خصوص تونل پروژه جمهوری نیز در فاز اول که در مسیر خیابان سواران است کار شروع‌شده و پایه‌گذاری‌های آن در حال انجام است.

وی بابیان این‌که نزدیک به 18 پروژه شاخص نیز هم‌اکنون در شهر قم در حال اجرا است، بیان داشت:  از بین این پروژه‌ها نیز زیرگذر پروژه فردوسی بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در پاسخ به سؤالی در خصوص پروژه تقاطع ولیعصر اظهار داشت:  در هفته سوم آبان ماه پل روگذر را تقاطع بازگشایی می‌شود و علاوه بر این به‌صورت پیشرفت کار شاهد پیشرفت 80 درصدی پروژه هستیم.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط تا پایان سال و در غیر این صورت در سه‌ماهه اول سال شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/12866
اخبار مرتبط

نظرات شما