مدیرخانه مطبوعات استان قم خبر داد:

دریافت 350اثر در دومین جشنواره مطبوعات استان قم

مدیرخانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه 25 اثر باید رفع نقص شوند، گفت: تاکنون 103نفر در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم شرکت کرده اند که 350اثر دریافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی داستانی  پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم با اشاره به زمان برگزاری اختامییه جشنواره، اظهار داشت: در فراخوان ها چندین مرتبه زمان اختتامیه به دلیل دریافت اثر تغییر کرد.
وی ادامه داد: اختتامیه جشنواره در 30آبان ماه روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.
مدیرخانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه در این جشنواره تاکنون 103نفر شرکت کرده اند، گفت: با توجه به زمان اعلام شده 350اثر دریافت شده است.
وی عنوان داشت: امسال شرکت کنندگان اثرات خود را بدرستی بارگذاری کرده اند فقط 25 اثر ناقص می باشد که مهلت تصحیح داده شده است.
داستانی با اشاره به اینکه چندین اثرهم نیازمند تایید مدیرمسئول است، خاطرنشان کرد:در دومین جشنواره 80 اثر در بخش گزارش دریافت شده است که نسبت به جشنواره قبل نشان از رشد خبرنگاران را می رساند.
وی افزود: در بحث داوری اثرها نه خانه مطبوعات و نه ارشاد هیچ دخالتی ندارند و فقط خروجی ها اعلام خواهدشد.
مدیرخانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه در کل از 36 نفر تجلیل خواهد شد، ابراز داشت: جوایز بخش ویژه که از دوقسمت تشکیل می شود را شورای فرهنگ عمومی تقبل کرده است و فقط به نفرات اول جایزه تعلق خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان تا ساعت 24 روز جمعه سوم آبان ماه تمدید شده و فعالان رسانه‌ای می‌توانند برای رفع مشکلات آثار ارسال شده و نیز ارسال آثار اقدام کنند. البته آثار جشنواره‌ای می‌بایست تا قبل از 20 مهرماه 98 در یکی از رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده باشد.
داستانی با اشاره به گلایه برخی عکاسان استان نسبت داوری آثار عکس در نخستین جشنواره مطبوعات قم افزود: با توجه به در خواست عکاسان استان برای داوری گزارش های تصویری توسط داوران عکاس، این مهم به هیات داوری در تهران انعکاس داده شده و قرار است گزارش های تصویری این جشنواره توسط داوران عکاس داوری شود.

وی با اشاره به عملکرد خانه مطبوعات قم گفت: ارتقای جایگاه خانه مطبوعات به عنوان تشکل حرفه‌ای و مستقل در دفاع از منافع خبرنگاران و همچنین ارتقای کیفی و توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های خانه مطبوعات قم در سال‌های اخیر بوده است.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12932
اخبار مرتبط

نظرات شما