حمله مرگبار دانش آموز به معلمش با چکش! + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از معضلات آموزشی در سال‌های اخیر استفاده نابجای دانش آموزان از تلفن همراه در هنگام حضور در کلاس‌های درس است. در حالی که معلم مشغول تدریس درس است دانش آموز بدون توجه به او و درس با تلفن همراه خود مشغول شده و به این ترتیب وقت خود را در داخل کلاس تلف می‌کند.

البته برخی معلمان با دانش آموزان خاطی برخورده کرده و آنها را مورد تنبیه قرار می‌دهند اما همیشه ماجرا آنطور که معلمان تصور می‌کنند، پیش نمی‌رود. مانند اتفاق وحشتناکی که به تازگی برای یک معلم اهل چین پس از آنکه او اقدام به ضبط تلفن همراه یکی از این دانش آموزان خاطی کرد، رخ داد. 

ماجرا از آنجا آغاز شد که در حین تدریس، این معلم نگون بخت متوجه شد یکی از دانش آموزانش توجهی به درس ندارد و با تلفن همراه خود مشغول بازی کردن در داخل کلاس است. بلافاصله این معلم وارد عمل شده و اقدام به گرفتن تلفن همراه این دانش آموز خاطی کرد. اما این همه ماجرا نبود، هنگامی که این معلم در حال ورود به کلاس بود ناگهان با حمله غافلگیرانه و مرگبار دانش آموز مواجه شد. 

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، نشان می‌دهد پس از ورود معلم به داخل کلاس این دانش آموز با چکشی که در دست دارد، از پشت سر به او حمله‌ور شده و چند ضربه را به سر او وارد می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود آنکه معلم پس از اولین ضربه نقش بر زمین می‌شود اما این دانش آموز بصورت پیاپی چند ضربه دیگر با این جسم آهنی به سر او وارد می‌کند. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده همکلاسی‌های این دانش آموز رخ داد. هنوز از سرنوشت دقیق این معلم گزارشی منتشر نشده است. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13086
کلیدواژه: چکش معلم دانش آموز
اخبار مرتبط

نظرات شما