گفتگوی قم فردا با شرکت کنندگان در راهپیمایی 13آبان؛

ما پشتیبان ولایت هستیم/نابودی آمریکا و اسرائیل نزدیک است

شرکت کنندگان در راهپیمایی 13آبان با اشاره به اینکه روز نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است، تصریح کردند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت و رهبری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اینجا میدان روح الله قم است نیم ساعت به برگزاری رسمی راهپیمایی یوم الله 13 آبان باقی مانده اما گروه های مختلف مردم زودتر به محل تجمع آمده اند تا از غافله عقب نمانند.

نسل های مختلف انقلاب در کنار هم قرار دارند استکبار ستیزی تبدیل به سنت در میان مردم شده و امروز در میدان روح الله قرار است همگی هم صدا فریاد مرگ بر ظلم و مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را فریاد بزنند.

جمعیت همچنان در حال افزایش است عده ای نوجوان به دنبال متفاوت بودن در راهپیمایی هستند می خواهند صورت های خود را با نقشه ایران رنگ آمیزی کنند، عده ای تابلوهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر درست دارند، عده ای با کودک خود آمده اند، همه در تکاپو هستند.

از همین رو با تنی چند از شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه گفتگویی انجام دادیم.

حضور در راهپیمایی روز 13آبان یک وظیفه همگانی است
سید حسین نبوی یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی یک وظیفه است، گفت: راهپیمایی روز 13 آبان ماه یکی از وظایفی است که همه ملت ایران در هر فکر سیاسی که هستند بایدشرکت کنند.
وی ادامه داد: ما همیشه در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنیم و به این موضوع هم افتخار می کنیم.
نبوی بیان داشت: امروز بعد از گذشت 40سال از انقلاب آن چیزی که توانسته است انقلاب و نظام را حفظ کند همان اقتدار ایران و شرکت در راهپیمایی 13 آبان که نماد جمهوری اسلامی ایران است، می باشد.

ما همه پشتیبان و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستیم
واما در ادامه محمدی به عنوان یکی از طلاب ساکن در قم با اشاره به هدف خود برای شرکت در این راهپیمایی، گفت: هدف از شرکت در راهپیمایی این است که به دنیا نشان دهیم تا آخرین قطره خون خود پای رهبر هستیم و انشالله این علم از دست آقا به دست امام زمان عج برسد و آمریکا واسرائیل به زودی زود نابود شوند.

روز نابودی آمریکا واسرائیل نزدیک است
این در حالی است که فاطمه نجفی بانوی 60ساله با اشاره به اینکه برای انقلاب همیشه در راهپیمایی شرکت می کنم، خاطرنشان کرد: طبق گفته رهبری روز نابودی آمریکا واسرائیل نزدیک است .

مذاکره با آمریکا اشتباه بزرگ است
و همچنین درادامه مهدی اویسی نوجوان  14ساله ای که با اشاره به اینکه امروز آمده ام به آمریکا بگوییم هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: امروز به مسئولین کشور می گویم سخنان رهبری را گوش دهید و بدانید مذاکره با آمریکا اشتباه بزرگ است.

جنایت های آمریکا در تاریخ مشخص است
واما در ادامه زینب حاجی قربانی 20ساله با اشاره به اینکه برای پشتیبانی از رهبر به راهپیمایی 13 آبان آمده ام ، افزود: دشمنان بدانند که ما پشتیبان رهبر هستیم و در هر شرایطی رهبری را تنها نخواهیم گذاشت.
وی تاکید کرد:  آمریکا بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ ما در زمان تسخیر لانه جاسوسی نبودیم اما اسناد آن دوران هست و در حال حاضر هم جنایات آمریکارا می بینیم به همین دلیل در راهپیمایی حضور داریم 

پیشرفت کشور در گرو عمل به سخنان رهبری است
خانم یوسفی بانوی مسن 65 ساله ای که به عشق ولایت در این راهپیمایی شرکت کرده است گفت: دوست دارم با شرکت در راهپیمایی برای ممکلت و رهبر و نظام قدمی بردارم.
وی ادامه داد: باید همه با هم باشیم و پشتیبان رهبری باشیم و گوش به سخنان دشمن ندهیم که اگر با دشمن باشیم کشور شکست خواهد خورد.

مردم برای نابودی آمریکا عزم جدی دارند
همچنین سید هادی موسویان یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی با شاره به انگیزه خود، گفت:  آمریکا امروز نماد  استکبار ستیزی و شیطان است.
وی بیان داشت: تا این جریان ادامه داشته باشد ما هم در این صحنه حضور داریم و این قدم ها نشان از اراده ملت است و اراده ملت ایران امروز برای نابودی آمریکا عزم شده است .


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13181
اخبار مرتبط

نظرات شما