تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای از حضور پرشور مردم و خلق حماسه با شکوه در یوم الله 13 آبان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: برگزاری راهپیمایی عزّت آفرین و تماشایی 13 آبان با حضور مثال زدنی اقشار مردم متدیّن و استکبارستیزِ پایگاه انقلاب اسلامی و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» مشت محکم ملّت شجاع بر دهان سردمداران جنایت پیشه آمریکا و نمایش اقتدار و عظمت مردم بصیر و لحظه شناس بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: خلق حماسه ای باشکوه و برازندۀ مردم هوشمندی که پیشگام نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی بوده و بار دیگر با نمایش پیوند ناگسستنی خود با اسلام عزیز و آرمان شهدای گرانقدر، برگ زرّین دیگری بر اوراق سراسر مباهات کتاب قطور سلحشوری این بلد طیبه افزوده شد.

در این بیانیه تصریح شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صمیمانه از آحاد مردم آگاه، دشمن شناس و عامل به وظیفه دینی و انقلابی قدردانی نموده و مزید توفیقات توأم با عزّت روزافزون شرکت کنندگان گرانقدر در تظاهرات بیادماندنی 13 آبان سالجاری و تمامی دست اندرکاران صدیق این مراسم استثنایی اعم از ارگان ها، نهادها، حوزه علمیه، اصحاب رسانه، صداو سیما و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را از خداوند قادر متعال مسألت می نماید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13210
اخبار مرتبط

نظرات شما