عملکرد مطلوب بانک‌های قم در اعطای وام ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تقدیر از عملکرد مطلوب بانک های استان در اعطای وام های ازدواج گفت: ستاد ساماندهی جوانان در سال گذشته 57 مصوبه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،رسول منعم  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات امام جواد استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه جوان موضوعی است که با دو رویکرد تهدید و فرصت می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: اگر دیدگاه ما به جوانان تهدیدی باشد تمام اقدامات و امور محدود کننده خواهد بود ولی اگر دیدگاه فرصتی داشته باشیم تمام اقدامات بر مبنای استفاده از ظرفیت جوانان خواهد بود و از اشتباهات آنان نیز چشم پوشی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به جوانان باید همه جانبه باشد، عنوان کرد: متمرکز کردن فعالیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان و نظارت بر عملکرد جوانان ازجمله اقداماتی است که مدنظر ستاد ساماندهی جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی جوانان در سال گذشته 57 مصوبه داشته است، مطرح کرد: تعداد 6 کمیته‌ نیز به صورت تخصصی در سال گذشته زیر نظر این ستاد فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه ازدواج و تعالی خانواده ازجمله موضوعات مهم این ستاد است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 160 کارگاه با حضور جوانان استان برگزار شده است که تاثیر بسیار زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است.

منعم با اشاره به اینکه بانک‌های استان نیز عملکرد مطلوبی در حوزه اعطای وام‌های ازدواج داشته‌اند، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های جوانان نیز از دیگر موضوعاتی است که به دنبال آن هستیم و در همین راستا یک خانه جوان در بخش کهک همزمان با هفته دولت افتتاح شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13560
اخبار مرتبط

نظرات شما