امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با قم فردا:

مردم با وحدت و همدلی نقشه سلطنت طلبان و منافقین را از بین بردند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز مردم با وحدت و همدلی که دارند همه نقشه های سلطنت طلب ها ، منافقین ، آمریکا و اسرائیلی ها را نقش بر آب خواهند کرد .

 احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی امروز مردم قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مردم انقلابی کشور هر زمان احساس کنند که انقلاب و نظام در خطر است به میدان می آیند، اظهار داشت: مردم این افراد هستند نه آن کسانی که اغتشاش کردند.

وی ادامه داد: مردم علیرغم همه گلایه مندی هایی که دارند و نسبت به نحوه اطلاع رسانی و نسبت به نحوه اجرای تصمیم سران قوا توسط دولت گلایه و حرف دارند اما امروز آمده اند از اصل نظام ، ولی فقیه و رهبر خود حمایت کنند و در مقابل اغتشاشگران بایستند و اعلام کنند آمریکایی ها و اسرائیلی ها کور خوانده و نمی توانند در این کشور بین مردم اختلاف ایجاد کنند .

نماینده مردم قم در مجلس افزود: امروز مردم با وحدت و همدلی که دارند همه نقشه های سلطنت طلب ها ، منافقین ، آمریکا و اسرائیلی ها را نقش بر آب خواهند کرد .

وی اضافه کرد: امروز هم جمعیت عظیم مردمی علیرغم اینکه تبلیغاتی صورت نگرفته است آمده اند ؛ مردم  آمده اند تا پای انقلاب و نظام مثل سال 58 بایستند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13590
اخبار مرتبط

نظرات شما