تمدید اجرای طرح پاییزه کتاب در قم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم از تمدید مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب تا پنجم آذر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید خرمی با اشاره به تمدید پاییزه کتاب تا پنجم آذر ماه اظهار کرد: 57 کتابفروش در طرح پاییزه کتاب شرکت کردند. همزمان با این طرح، جشنواره هفته کتاب در مجتمع ناشران برگزار شد که تخفیفات بیشتری از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع ناشران ارائه شد.

وی عنوان کرد: 20 تا 25 درصد یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه اجرای این طرح بود ولی به مناسبت هفته کتاب تا 35 درصد تخفیف و بن کتاب به خریداران کتاب از کتابفروشی‌های مجتمع ارائه شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم یادآور شد: از ابتدای طرح تاکنون بالغ بر 22 هزار جلد کتاب به مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال از کتابفروشی‌های سطح شهر خرید صورت گرفته است.

وی با اشاره برنامه‌های هفته کتاب از 21 تا 30 آبان ماه گفت: برگزاری برنامه ویژه کودکان با عنوان آی قصه، نشست صمیمی با یکی از نویسندگان کتاب، همایش کتابخوانی و تولید محتوا و سمینار حمایت‌های قانونی ایران از مؤلفان و نشست ویژه ناشنوایان در حوزه کتابخوانی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود.

خرمی روز کتابگردی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این برنامه با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در کتابفروشی‌های سطح شهر برگزار شد و مسؤولان استان از نزدیک با مشکلات این بخش آشنا شدند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13633
اخبار مرتبط

نظرات شما