معرفی بازی‌های ایرانی برتر استراتژیک و معمایی برای اندروید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در سال‌های اخیر تلفن‌های همراه هوشمند به یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های موجود در زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند که در این میان بسیاری از گیمر‌ها ترجیح می‌دهند از تلفن همراه خود برای بازی کردن استفاده کنند؛ چرا که گوشی‌های هوشمند نه تنها مثل کنسول‌ها دردسر نصب و را اندازی بازی‌ها ندارند بلکه همیشه و در هر زمانی در دسترس گیمر قرار دارد و گیمر‌ها به راحتی می‌توانند از گوشی خود به عنوان کنسول استفاده کنند. در میان عناوین موجود برای تلفن‌های همراه عناوین استراتژیک و فکری آنلاین، از طرفداران بیشتری نسبت به سایر عناوین بر خوردار هستند که بسیاری از بازی‌های پرطرفدار فعلی دنیای عناوین گوشی‌های هوشمند، بازی‌های ایرانی هستند.

عناوین موبایلی ایرانی تا چند سال پیش به دلیل تازه وارد بودن شرکت‌های ایرانی به این صنعت دارای گرافیک و داستانی نسبتا ضعیف بودند و کمتر گیمری به سراغ این عناوین می‌رفت، اما شرکت‌های سازنده بازی‌های تلفن‌های همراه ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و حمایت مارکت‌های ایرانی از این بازی‌ها نیز باعث شده است که بتوانند به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شوند؛ در ادامه قصد داریم ۵ مورد از برترین عناوین موبایلی ایرانی را معرفی کنیم:

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

بازی امپراطور دریا

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازیبازی امپراطور دریا یکی از عناوین گوشی‌های هوشمند است که در سبک استراتژیک ساخته شده و گیمر می‌تواند به صورت آنلاین و با دوستان خود به اجرای این بازی بپردازد؛ گیمر‌ها در هنگام ورود به این بازی یک کشتی در اختیار دارد و به همراه تیم خود به جزیره‌های کوبا یا ناسو سفر خواهد کرد؛ هدف گیمر در این بازی مبارزه با سایر تیم‌های موجود در بازی است تا بتواند امپراطوری خود را گسترش و کشتی خود را ارتقا دهند.

در این بازی گیمر‌ها می‌توانند برای ارتقا کشتی یا ساخت قلمرو خود از سایر قلمرو‌های بازی، منابع خریداری کنند و با بستن قرارداد، در مبارزات از متحدین خود دفاع و در جنگ‌های آن‌‎ها شرکت کنند. شرکت سازنده در این بازی از مدل‌های سه بعدی با گرفیک بالا استفاده کرده که قطعا گیمر‌ها را جذب خود خواهد کرد. در این بازی ۲۰ کشتی جنگی مختلف وجود دارد که گیمر به انتخاب خود می‌تواند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کند؛ این بازی حجمی حدود ۲۰۰ مگابایت داشته و از فروشگاه‌های ایرانی اندرویدی قابل دریافت است.

 

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

بازی تور کلمات: بازی حدس کلمه

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازیبازی تور کلمات: بازی حدس کلمه، در سبک عناوین پازل و معمایی ساخته شده است که در آن گیمر‌ها می‌توانند با توجه به سرنخ‌هایی که بازی در اختیارشان قرار می‌دهد کلمه مجهول در بازی را حدس بزنند. در هر مرحله، بازی با دادن اطلاعات درباره کلمه مورد نظر از گیمر می‌خوهد تا آن کلمه از طریق اتصال حروف مربوط به آن کلمه که در بین حروف سایر کلمات وجود دارند را پیدا کند. شرکت سازنده سعی کرده است در کمال سادگی، هیجان نسبتا خوبی را در این بازی بگنجاند و در صورتی که گیمر‌ها در هر مرحله از بازی کلمه‌ای را اشتباه حدس بزنند ترتیب کل کلمات تغییر خواهد کرد و گیمر باید از اول به دنبال کلمه مورد نظر بازی بگردد.

این بازی بیش از ۵۵۰ مرحله داشته و شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که با هر بروزرسانی این بازی مراحل جدید به آن اضافه خواهد شد؛ در صورتی که گیمر در هر مرحله از بازی نتواند کلمه مورد نظر را پیدا کند، می‌تواند از قابلیت‌های بازی که به آن‌ها در یافتن کلمه کمک می‌کند استفاده کنند، اما استفاده از این قابلیت‌ها نیازمند پرداخت سکه خواهد بود که این سکه‌ها پس از عبور از هر مرحله به گیمر‌ها داده می‌شود و در صورتی که سکه‌های گیمر به پایان رسید او می‌تواند با پرداخت پول سکه خریداری کند. این بازی حدود ۵۰ مگابایت حجم داشته و از فروشگاه‌های ایرانی اندرویدی قابل دریافت است.عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

بازی فروت‌کرفت

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازیبازی فروت‌کرفت یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین عناوین ایرانی گوشی‌های هوشمند است که به صورت آنلاین و در سبک استراتژی ساخته شده است. در این بازی گیمر‌ها با دوستان خود متحد و وارد قبلیه‌ای می‌شوند و به مبارزه با اعضای سایر قبایل می‌پردازند. در این بازی هر کارت دارای قدرتی خاص است که گیمر‌ها پس از هر بار پیروزی در نبرد‌ها می‌توانند آن‌ها را بدست آوروند و از کارت قدرتمند خود در نبرد‌های بعدی استفاده کنند.

در این بازی بیش از ۳۰۰ شخصیت یا کارت وجود دارد که گیمر قبل از ورود به هر مبارزه می‌تواند تعدادی از آن‌ها را انتخاب و در مبارزه خود استفاده کند، هر کارت در بازی به تعداد مشخصی استفاده خواهد شد و پس از آن باید تا زمانی مشخص برای زنده شدن مجدد کارت صبر کرد. برای مثال با یکبار استفاده از کارت بادمجان، گیمر باید به مدت ۴۵ ثانیه تا زمان در دسترس قرار گرفتن مجدد کارت صبر کنند. همچنین گیمر‌ها می‌توانند به وسیله سکه‌هایی که در اختیار دارند کارت خود را زود‌تر از زمان اعلام شده زنده کنند؛ در این بازی امکان چت با سایر اعضای قبیله نیز وجود دارد. بازی فروت‌کرفت برای دو سیستم عامل iOS و اندروید با حجمی نزدیک به ۵۰ مگابایت در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

 

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

بازی شاه دزد

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازیبازی شاه دزد یکی از پرطرفدارترین عناوین فعلی فروشگاه‌های ایرانی موبایلی بوده که توانسته است در مدتی نسبتا کوتاه از زمان عرضه، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این بازی در جشنواره بین المللی IMGA توانست بهترین بازی چند نفره خاورمیانه شود و یکی از فینالیست‌های مراسم ایندی پرایز لندن باشد. این بازی به طور کامل به صورت آنلاین طراحی شده است و در آن گیمر‌ها باید به قلعه سایر گیمر‌ها حمله و خزانه آن‌ها را غارت کنند. همچنین گیمر‌ها باید با ساخت تله‌هایی دقیق، در برابر حمله دیگران به قلعه خود مقاومت کنند.

در این بازی شخصیت‌های جادوگر، ملیجک، گوبلین و فروشنده دوره گرد در قلعه گیمر وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای قدرتی خاص بوده و گیمر می‌تواند از هرکدام از آن‌ها در موقعیتی خاص استفاده کند. در این بازی استراتژس گیمری برنده خواهد بود که بتواند مسیر دفاعی قلعه خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کند. همچنین این بازی دارای صداگذاری بسیار قدرتمند و جذاب است که هر گیمری را در خود غرق خواهد کرد. بازی شاه دزد، با حجم ۸۵ مگابایتی در حال حاضر از طریق استور‌های ایرانی در دسترس کاربران اندرویدی قرار دارد.عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازی

بازی "جالب شد"

عناوین برتر استراتژیک و معمایی اندروید + معرفی بازیبازی "جالب شد"، یکی از عناوین سبک معمایی ایرانی است که به دلیل استفاده از خلاقیت بسیار بالا در ساخت توانست به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شود، همچنین گیمر‌ها نیز برای عبور از هر مرحله از بازی نیازمند استفاده از خلاقیت بسیار بالایی هستند که در هیچ کدام از بازی‌های موبایلی تاکنون وجود نداشت. هر مرحله از این بازی دارای چالش‌هایی است که به مراحل قبل مربوط نبوده و گیمر برای عبور از آن مرحله باید هر اقدامی که به ذهن خود می‌رسد را انجام دارد.

برای مثال در برخی از مراحل گیمر با حرکت دادن انگشت خود روی صفحه نمی‌تواند از آن مرحله عبور کند و باید تلفن همراه خود را تکان دهد. در حال حاضر این بازی به صد مرحله محدود شده است و طبق اعلام شرکت سازنده قرار است در بروزرسانی‌های بعدی این بازی، مراحل جدیدتری به آن اضافه شود. این عنوان در عین داشتن گرافیکی بسیار ساده، هر گیمری را با خود درگیر خواهد کرد و می‌‎توان گفت یکی از برترین عناوین معمایی اندرویدی است؛ عنوان جالب شد، در حال حاضر با حجمی نزدیک به ۵۰ مگابایت در فروشگاه‌های اندرویدی در دسترس گیمرها قرار دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13707
اخبار مرتبط

نظرات شما