پیشکسوت روزنامه نگاری:

عرصه نبرد واقعی در رسانه است/دشمن جنگ رسانه ای علیه ایران آغاز کرده است

این استاد و پیشکسوت برجسته روزنامه‌نگاری کشور با اشاره به اینکه جنگ رسانه ای گسترده ای علیه ایران شکل گرفته است، گفت: این روز ها تحولات حوزه رسانه سرعت گرفته است و عرصه نبرد واقعی در رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود مختاریان پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم که در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با قرائت بیانیه هیئت داوران، اظهار داشت: افتخار میکنم در روزنامه های ایران جارو بکشم اما در رسانه های بیگانه کار نکنم.

وی ادامه  داد: در پنج سال گذشته شرایط رسانه‌ای دنیا تغییر کرده است، روزانه میلیون‌ها ایمیل و چندین میلیارد توئیت در دنیا ارسال و منتشر و سه هزار خبرگزاری در لحظه به‌روز می‌شود.

این استاد و پیشکسوت برجسته روزنامه‌نگاری کشور با اشاره به اینکه فشارافکار عمومی در شبکه های مجازی است، گفت: این روز ها تحولات حوزه رسانه سرعت گرفته است.

وی بیان داشت: شبکه‌های مجازی طوفانی است که  توانسته تغییرات زیادی در حوزه رسانه‌ای ایجاد کند، به‌گونه‌ای که بر اساس مطالعات صورت گرفته بزرگ‌ترین کوچ بشر به تلگرام بوده است.

مختاریان با اشاره به اینکه عرصه نبرد واقعی در رسانه است، خاطرنشان کرد: مدیر وات ساپ می گوید که اسرائیل روزانه 20میلیون نفر را شنود می کند.

وی بیان داشت: دشمنان جنگ رسانه ای را با ما آغاز کرده اند به همین دلیل باید بهترین روزنامه نگار در این عرصه ترببت شود.

این روزنامه نگار با اشاره به اینکه رسانه قدرت ملی است ان را پاس بداریم، گفت: در کشور شاهد  تولید فکر و اندیشه هستیم و باید روزنامه‌نگار آن نیز حرفه‌ای، آموزش‌دیده و به‌روز باشد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13770
اخبار مرتبط

نظرات شما