۲۴۰کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد

فرمانده انتظامی قم از کشف ۲۴۰ کیلو و ۳۵۵ گرم مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی اقدام‌های اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یک باند از عناصر اصلی تهیه و توزیع و حمل قاچاق مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این افراد قصد دارند یک محموله‌ مواد مخدر را با عبور از محور مواصلاتی قم به استان هم‌جوار قم منتقل کنند.

وی ادامه داد: بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: در ادامه ماموران خودروی کامیونت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ وسیله نقلیه را متوقف و راننده کامیونت و همچنین هر ۳ نفر سرنشینان پژو ۴۰۵ را دستگیر کردند.

آقاخانی گفت: سپس متهمان به همراه وسایل نقلیه به یگان منتقل و در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو کامیونت ۱۹۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۰ بسته ۱۰ کیلوگرمی و تعداد ۴۷ بطری نوشابه خانواده حاوی مواد مخدر از یخچال کامیونت کشف شد.

وی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر طی بازرسی از یک دستگاه خاور در یکی از محورهای مواصلاتی استان، ۳۸ کیلو و ۴۰۵ گرم تریاک و ۶ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش کشف شد و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف محموله ۹ میلیاردی قاچاق پارچه در قم

فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف محموله قاچاق پارچه به ارزش ۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در این استان خبر داد.

آقاخانی اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون کشنده حامل قاچاق که از یک استان جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در جاده قدیم قم-تهران شناسایی و متوقف شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل ۳۱۸ طاقه پارچه بوده که در ادامه نمونه کالا به اداره استاندارد ارسال شد و کارشناسان ارزش محموله را ۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی قم گفت: درنهایت متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

آقاخانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می‌دهد، ضمن تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب، از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا از بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13841
اخبار مرتبط

نظرات شما