فرمانده سپاه قم:

برخی دست های پشت پرده به دنبال ترویج فساد در قم است/وجهه انقلابی و دینی قم باید روزبه‌روز تقویت شود

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه امروز دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که می خواهند فساد را در قم ترویج دهند، گفت: قم برای دشمن مهم است و ما باید نسبت به اتفاقات در این شهر هوشیار باشیم به همین دلیل باید وجهه انقلابی و دینی قم باید روزبه‌روز تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدتقی شاه‌چراغی در جلسه طلاب و فضلای دامغانی مقیم قم که در سالن جلسات مؤسسه هادیان کوثر برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته بر راه‌اندازی فتنه 98 هشدارهایی داده بودند که دشمن بر این اساس در خردادماه امسال، برنامه‌هایی را در جنبش‌های کارگری داشته و مشکلاتی را به وجود آورند.

وی افزود: نگاه دشمنان در سال 98 تا قبل از انتخابات قرار بود بر اساس تحرکات صنفی کارهای خود را انجام دهند و در ابتدای سال تحصیلی نیز با موضوع فرهنگیان وارد شدند که موفق نبودند و در ادامه هم برنامه‌های دیگری داشتند.

دنیای استکبار به‌شدت بر روی قم حساس است
فرمانده سپاه قم بابیان اینکه دنیای استکبار به‌شدت بر روی قم حساس است،گفت: قم مرکز شیعه است و در ایام اغتشاشات که در قم خبر خاصی نبود در شبکه‌های ماهواره‌ای به‌شدت از عوامل خود انتقاد داشتند که چرا در قم کاری انجام نداده و برنامه‌ای ندارید.

سردار شاه‌چراغی بابیان اینکه قم برای دشمن مهم است و ما باید نسبت به اتفاقات در این شهر هوشیار باشیم،گفت:وجهه انقلابی و دینی قم باید روزبه‌روز تقویت شود و طلاب و فضلا در این راستا وظیفه‌دارند.

برخی دست های پشت پرده به دنبال ترویج فساد در قم است
وی بابیان اینکه امروز دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که فساد را در قم ترویج دهند،ادامه داد: آنچه تا به امروز قم را نگه‌داشته است، حضور حوزه علمیه انقلابی و مردم شهر مقدس قم است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ادامه داد:موضوع گرانی بنزین که پیش آمد، بستری برای ورود دشمن شد تا بتوانند خرابکاری‌های خود را در کشور داشته باشند و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتند، اشخاصی را وارد فضا کرده و پول‌های بسیاری نیز خرج کردند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما ناکام ماندند.

عربستان در اتفاقات اخیر ایران بسیار هزینه کرد
سردار شاه‌چراغی بابیان اینکه سعودی‌ها در اتفاقات اخیر ایران پول بسیاری خرج کرده و برنامه زیادی را داشته‌اند،خاطرنشان کرد: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خارج، بسیاری از افرادی که روز شنبه در خیابان‌ها حضور داشتند، روز یکشنبه به خیابان نیامدند و تعداد افراد، به‌شدت فروکش کرد اما اغتشاشگران و آشوب گران خود را نشان داده و صحنه را خالی نکردند و خرابکاری‌هایی داشته‌اند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13965
اخبار مرتبط

نظرات شما