شیمیدُر قم در آستانه قهرمانی

تیم بسکتبال شیمیدُر قم امروز در آخرین بازی خود از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف یکی از رقبای تهرانی خود می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رقابت 14 تیم حاضر در فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران امروز هفته پایانی نیم‌فصل خود را پیش‌رو دارد و تیم‌ها برای ارتقاء جایگاه خود در جدول رده‌بندی در هفت مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

آخرین مسابقه نیم‌فصل تیم بسکتبال شیمیدُر قم در لیگ برتر یک دیدار مهم خارج از خانه مقابل تیم اکسون تهران است، تیمی که در حال حاضر رده ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و یکی از تیم‌های بالانشین جدول به شمار می‌رود، در حالی که شیمیدُر قم بالاتر از این تیم در مکان سوم ایستاده است.

شیمیدُر قم با توجه به پیروزی‌های متوالی در هفته‌های اخیر لیگ برتر و اضافه کردن یک بازیکن خارجی جدید به ترکیب خود، این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و برابر تیم اکسون تهران در دیداری که عصر امروز در سالن آزادی برگزار می‌شود، به دنبال دهمین پیروزی این فصل گام به میدان می‌گذارد.

در جدول رده‌بندی هم اکنون تیم پتروشیمی بندر امام با 22 امتیاز صدرنشین است، شهرداری گرگان با 21 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم جای گرفته و شیمیدُر قم با 21 امتیاز تیم سوم جدول محسوب می‌شود، در حالی که تیم 20 امتیازی مهرام، تیم 19 امتیازی پالایش نفت آبادان و تیم 18 امتیازی اکسون تهران در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفته‌اند.

شیمیدُر قم در بازی‌های خارج از خانه این فصل فقط به تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرده و در سایر میهمانی‌های خود تیم‌های نیروی زمینی تهران، توفارقان آذرشهر، رعد پدافند هوایی شهرکرد و پالایش نفت آبادان را مغلوب کرد و فرصت ایده‌آلی دارد تا با عبور از سد اکسون تهران در صورت توقف احتمالی پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان به صدر جدول رده‌بندی و قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال نیز نیم‌نگاهی داشته باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14240
اخبار مرتبط

نظرات شما