مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم:

۶۰۰۰ نوجوان و جوان قمی در المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب شرکت می‌کنند

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب در بیش از ۱۰۰ مسجد قم و با حضور بیش از ۶۰۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در بیش از 100 مسجد شهر مقدس قم و با حضور بیش از 6000 نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود .

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ ورزشی هم‌زمان با نماز جمعه قم در مصلی قدس و با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سرمست استاندار قم و جمعی از مدیران استان انجام شد.

مقیمی ادامه داد: این سلسله مسابقات ورزشی هم‌زمان با دهه بصیرت آغاز و از برگزیدگان آن در دهه مبارک فجر تقدیر می‌شود،این المپیاد در متن محلات و مساجد و به‌صورت مسابقات محلی، منطقه‌ای و درنهایت شهری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته 5000 نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در اولین دوره این مسابقات شرکت کردند و با تمهیدات صورت گرفته و مشارکت سپاه علی ابن ابیطالب (ع)  و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 6000 نفر از شهروندان در این المپیاد به رقابت بپردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

گفتنی است در این دوره المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سپاه علی ابن ابیطالب مشارکت فعال دارند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14374
اخبار مرتبط

نظرات شما