پروژه جدید معصی علینژاد در خدمت منافع و سیاست خارجی آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «ما شهروندان دیجیتال»، کمپینی تحت حمایت آمریکاست که مدتی است با همکاری معصی علینژاد و شاهد علوی به راه افتاده است. این دو چندی پیش در یک برنامه‌ ماهواره‌ای به معرفی این کمپین پرداختند و هدف از راه‌اندازی آن را توضیح دادند. 

یک فعال توئیتری هم در ابن خصوص رشته توییتی را به اشتراک گذاشته است که خواندن آن خالی از لطف نیست. این کاربر در توییتر نوشت:

«با پروژه جدید مسیح علی‌نژاد و شاهد علوی تحت عنوان کمپین "ما شهروندان دیجیتال" آشنا شوید این پروژه توسط سازمان آمریکایی «خانه آزادی» حمایت می‌شود! حدود۹۰% بودجه «خانه آزادی» را دولت آمریکا تامین می‌کند».

مسیح علینژاد

«خانه آزادی» تحت عنوان "سازمان غیرانتفاعی مستقل و غیردولتی" ثبت شده. اما طبق گزارش‌های مالی منتشر شده، عمده‌ بودجه این سازمان همواره توسط دولت آمریکا تامین شده است. در سال ۲۰۱۸، دولت فدرال آمریکا ۸۸% بودجه این سازمان (بالغ بر ۳۵ میلیون دلار) را تامین کرد».

مسیح علینژاد

«نوام چامسکی زبانشناس، فیلسوف و فعال سیاسی روشنفکر آمریکایی و ادوارد هرمن اقتصاددان و محقق رسانه، در مقاله‌ای «خانه آزادی» را "بازوی پروپاگاندای دولت آمریکا و گروه‌های راست گرا" می‌دانند».

مسیح علینژاد

«خانه آزادی» خود را به عنوان "صدای آشکار دموکراسی و آزادی در سراسر دنیا" معرفی می‌کند، اما منتقدان می‌گویند که این سازمان در خدمت منافع و سیاست خارجی آمریکا فعالیت می‌کند».

مسیح علینژاد

معرفی کمپین «ما شهروندان دیجیتال» با حضور مسیح علی‌نژاد و شاهد علوی

مسیح علی‌نژاد و شاهد علوی ضمن معرفی کمپین «ما شهروندان دیجیتال»، درباره اهداف کمپین، اهمیت آن و محصولاتش گفت‌وگو کردند.

مسیح علینژاد

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14390
اخبار مرتبط

نظرات شما