بانک مرکزی مانع از افزایش قیمت ارز شود

نماینده بستان آباد در مجلس گفت: از بانک مرکزی می خواهم با مدیریت و همت از افزایش قیمت ارز جلوگیری کرده و مانع افزایش بی رویه آن شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول دی) مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس کل بانک مرکزی می خواهم با مدیریت و همت از افزایش قیمت ارز جلوگیری کند.

وی افزود: بانک مرکزی باید با ورود جدی مجدداً از افزایش بی رویه قیمت ارز جلوگیری کنند.

نماینده بستان آباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: متاسفانه افزایش قیمت سوخت باعث افزایش قیمت ها شده و مشکلات مردم را مضاعف کرده است، خواهشمندم برای متولیان امر در کنترل قیمت ها همت کنند و نگذارند مردم بیش از این به زحمت بیفتند.

وی تصریح کرد: از طرفی افزایش قیمت ها در طول سال توسط دولت باعث بی ثباتی اقتصادی شده و از برنامه ریزی اقتصادی سالانه اقشار مختلف جلوگیری می کند. لازم است ترتیبی اتخاذ شود که در طول سال افزایش قیمت ها بالاخص توسط دولت جلوگیری شود و هرگونه تغییر در بودجه سالانه گنجانده شود تا ثبات اقتصادی سالانه برای برنامه ریزی تمامی اقشار فراهم شود.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: اخیراً عواملی باعث سوءاستفاده از موقعیت هیات رئیسه و با سکوت هیات رئیسه سعی در تغییر قانون آیین های انتقالی و ماموریت ها و بالا بردن هزینه های مجلس به نفع عده ای خاص در شرایط اقتصادی کشور دارند، از طرفی با نادیده گرفتن ماده 29 قانون انتخابات مجلس درخصص مدیران حرفه ای مجلس بدون استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی و عدم توجه به برنامه شماره 5254 سازمان مذکور بدون توجه به ستاد انتخاباتی کشور سعی در انحراف از قانون دارند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تاکید کرد: از هیات رئیسه، نمایندگان، وزیر کشور و شورای نگهبان می خواهم قاطعانه در برابر انحرافات و بدعت فقط بایستد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14412
اخبار مرتبط

نظرات شما