امام جمعه قم:

رسیدگی به بعد فرهنگی نسل ایثار برای انقلاب اهمیت بسیاری دارد

امام جمعه قم گفت: بنیاد شهید پیشانی انقلاب است و آنچه برای انقلاب اهمیت دارد رسیدگی به بعد فرهنگی به ویژه نسل ایثار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آیت الله هاشم حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین هنرمند، مدیر کل جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تاکید کرد :کار در بنیاد شهید بسیار حساس است، بنیاد جایگاه مقدسی است که وظیفه رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حل مشکلات ایشان را برعهده دارد، اما وظیفه حساس تر و مهم تر آن رسیدگی به بعد فرهنگی است.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز سنگینی بار انقلاب بر دوش خانواده معظم شهدا و جانبازان است، خانواده های معظم شهدا سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند و  نسل ایثار، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه خانواده شهدا الگوهای صبرو ایستادگی هستند، ادامه داد: مسئولیت سنگین بنیاد شهید پرداختن به بعد فرهنگی فرزندان شهدا و ایثارگران است ، اینها الگوهای جامعه ، ادامه دهندگان راه شهدا و مدیران موفق آینده هستند.

وی اضافه کرد: همه وظیفه داریم راه و رسم شهدا را دنبال کنیم و باید مراقب باشیم در خصوص ایشان غفلت صورت نگیرد. هرگونه غفلتی در این زمینه به ویژه در خصوص نسل ایثارگر زخم زبان دشمنان را در پی دارد.

امام جمعه قم تاکید کرد: در این میان بنیاد شهید قم باید الگوی سایر بنیادها باشد، لذا دستور العمل ها ، پیگیری ها، اقدامات و برنامه های شما باید معبار برای دیگر ان باشد .

آیت الله حسینی بوشهری افزود: خادمان به شهدا در استان قم طی سالیان گذشته آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و در مسیر خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران بوده اند، ان شا الله با حضور شما این خدمات تقویت گردد.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه و ریاست عالی بنیاد شهید وامور ایثارگران  گفت: پیش از این سه دهه مفتخر به خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا در استانهای مرکزی، شازند، ساوه و تهران بوده ام و امروز توفیق یافتم تا در جوار کریمه اهل بیت (س) و مراجع عالیقدر در شهر مقدس قم خدمت گذار این عزیزان باشم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند بیان داشت: خدمت در بنیاد شهید مسئولیت سنگین و حساسی است و امید است بتوانیم با دعای خیر ، تذکرات و حمایت های شما علما و مراجع عظام توفیق خدمتی شایسته را در این مکان مقدس داشته باشیم.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14449
اخبار مرتبط

نظرات شما