۳ واحد اقامتی و یک باشگاه ورزشی متخلف در قم پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب ۳ واحد اقامتی و یک باشگاه ورزشی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ضوابط و مقررات صنفی، از واحدهای اقامتی بازدید و هیچ‌گونه کوتاهی از واحدهای صنفی متخلف در این صنف را نمی‌پذیرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح شناسایی و بازدید از مراکز اقامتی - سیاحتی و فاقد پروانه کسب توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به‌منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد .

سرهنگ کاویانی گفت: در اجرای طرح مذکور از 88 واحد صنفی اقامتی و سیاحتی بازدید و 39 فقره تذکر شفاهی مبنی بر رعایت ضوابط قانونی و انتظامی داده شد.

وی با اشاره به پلمپ 3 واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی، اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی در این طرح به 14 واحد اقامتی متخلف اخطار پلمپ و 3 واحد اقامتی – سیاحتی به علت عدم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی پلمپ و از ادامه فعالیت متصدیان آن واحدها جلوگیری کرد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم یادآور شد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با هدف پیشگیری و مقابله با تهدیدات و آسیب‌های جامعه ورزشی خصوصاً در حوزه توزیع و فروش داروهای نیروزا و توان افزای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارویی کشور، طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز ورزشی به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: با اجرای این طرح و پس از 19 مورد بازدید محسوس و غیرمحسوس از نحوه خدمات‌رسانی و فعالیت مراکز ورزشی، به متصدیان 8 باشگاه ورزشی برگ اخطار کتبی پلمپ و یک باشگاه ورزشی متخلف نیز به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی پلمپ و از فعالیت صنفی متصدیان آن جلوگیری شد .

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه تلفن 110 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های غیرقانونی از جمله باشگاه‌های ورزشی است، تأکید کرد: مشارکت اجتماعی ضامن ثبات و پایداری امنیت است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14762
اخبار مرتبط

نظرات شما