دختر شیخ زکزاکی:

وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی وخیم است

عضو خانواده شیخ زکزاکی گفت: در سفری که پدرم برای معالجه به هند رفتند، دولت نیجریه و هند اجازه معالجه ایشان را نداده و پس از بازگشت ایشان به نیجریه، به زندان انفرادی رفته اند که متاسفانه وضعیت جسمانی ایشان بسیار وخیم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دختر شیخ زکزاکی در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد، عنوان کرد: پدر ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های خود را آغاز کردند، اما در طور این 40 سال 12 بار به مدت 30 سال دستگیر و در زندان به سر بردند.

وی افزود: در مقاطع مختلف ایشان دستگیر شدند و در سال 2015 در سالروز شهادت امام رضا(ع) به مسجدی که ایشان حضور داشتند، حمله کرده و تمام افراد حاضر در آنجا را زنده زنده به آتش کشیدند.

این عضو خانواده شیخ زکزاکی مطرح کرد: در حال حاضر شیخ زکزاکی به مدت چهار سال تحت نظارت نیروهای امنیتی نیجریه هستند، آن ها اجازه معرفی دکتر را نیز نمی دهند، پس از شکایت ما به دادگاه نیجریه، قاضی حکم آزادی ایشان را صادر کرد، اما دولت نیجریه به این رای اعتنایی نکرد.

وی تصریح کرد: در سفری که ایشان برای معالجه به هند رفتند، دولت نیجریه و هند اجازه معالجه ایشان را نداده و پس از بازگشت ایشان به نیجریه، به زندان انفرادی رفته اند که متاسفانه وضعیت جسمانی ایشان بسیار وخیم است.

دختر شیخ زکزاکی ادامه داد: دولت نیجریه با پشتوانه آمریکا، عربستان و برخی کشورهای غربی بر پدر بنده فشار وارد می کنند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14774
اخبار مرتبط

نظرات شما