بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که به خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران این[گونه] اند. امام خامنه ای ۱۳۹۰/۰۹/۲۱

انقلاب اسلامی ایران در طول عمر شکوهمند خود فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کرده است و به پشتوانه ی مبانی ناب اسلامی و امام و پیشوایی حکیم و مردمی بصیر بر مشکلات و موانع فائق آمده است. چه جراحت هایی که در این چهل سال بر پیکرش وارد شد؛ از جنگ تحمیلی و تحریم و توطئه های تجزیه طلبانه ی دشمنان و اقدامات تروریستی گرفته، تا بی تدبیری و جهالت و خیانت برخی مسئولین سست عنصر که خواسته یا ناخواسته پازل ترسیمی دشمن را تکمیل کردند و غصه ای شدند بر دل امام و امت.
اما انقلاب اسلامی به سان انسانی نیرومند و باتجربه در همه ی این سال ها با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مواجهه با این ناملایمتی ها، پیروزمندانه، آن ها را پشت سر گذاشته و هر دهه باتجربه تر و پخته تر از قبل عمل کرده است.
بعد از جنگ تحمیلی و شکست دشمنان اسلام، مستکبران این بار با طرح ریزی جنگ نرم، اراده ی عظیم آحاد مردم و خصوصا خواص جامعه را هدف قرار دادند.
فتنه ۸۸ زمانی رقم خورد که سران فتنه با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر مستکبران ابتدا با اقدامات و مواضع غیر قانونی مردم را تحریک کردند و پس از آن دشمنان ملت به وسیله ی مزدواران نفوذ کرده در میان مردم، ناامنی ایجاد کرده و به نظام اسلامی و ملت ایران ضربه‌های سنگینی وارد نمودند.
در طول این سالیان سران فتنه و حامیان آن ها هیچ گاه نتوانستند ادعای بی اساس شان را ثابت کنند و با وقاحت تمام تاکنون ابراز پشیمانی نکرده اند
در آن برهه همراهی جاهلانه و یا خائنانه ی برخی مسئولین، هزینه هایی جبران ناپذیر اعم از مالی و جانی بر کشور وارد کرد، اما حضور به موقع امت بصیر و بیدار ایران اسلامی، آبی شد بر آتش فتنه انگیزی های دشمن مستکبر و ایادی آن و یوم الله ۹ دی را رقم زد که بازتابی وسیع از عمق وابستگی و پیوستگی امام و امت بود.
با همه ی این بشارت ها و پیروزی های تاریخ انقلاب اسلامی، ملت ایران خوب میداند که دشمن هویت و عزت و استقلال این مرز و بوم، لحظه ای از توطئه علیه موجودیت این نظام شکوهمند که به پشتوانه ی مردم خود قدرت یافته است، دست برنمیدارد.
فتنه ی اخیر که در عین ظاهری ساده و آرام، باطنی پیچیده و خطرناک داشت، جلوه ای بود از دشمنی های بی وقفه و مستمر دشمنان این مرز و بوم.
که مثل همیشه با هدایت حکیمانه ی امام خامنه ای عزیز و حضور به موقع مردم و جدا کردن صفشان از اغتشاش گران، رنگ باخت.
ما دانشجویان بر خود لازم میدانیم در این ایام مبارک ضمن تجدید میثاق با امام عزیزمان، به برخی از مسئولین کشور که دوباره قصد دارند، با تحمیل سختی و فشار بر مردم، تنها راه برون رفت از این بن بست خیالی و خودساخته را مذاکره و ارتباط با آمریکای جنایت کار معرفی کنند، اعلام میکنیم ؛
در صورت خطای مجدد و ایجاد هزینه های متعدد برای انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، بند "م" وصیت نامه امام راحل پیش روی ماست و با تاسی از امام فقیدمان، به دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی خواهیم پرداخت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پی نوشت:
بخشی از بند "م" وصیت نامه امام خمینی رحمة الله علیه:
«از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به‌طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند، به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند». (صحیفه امام، ج ٢١، ص ٤٣٦)

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14824
اخبار مرتبط

نظرات شما