آیت الله مصباح یزدی در مراسم یوم الله 9دی:

دشمنان در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند/عده ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند

آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: دشمنان نظام با سرمایه گذاری عظیم در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که باید در برابر این توطئه ها ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله مصباح یزدی صبح امروز در مراسم یوم الله 9 دی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت ولایت پذیری مسلمین اظهار داشت: در هر جامعه انسانی طبق سنتی که از فطرت انسان ناشی می شود انسان ها تلاش می کنند تا روزهای خوب و بدشان را در ذهن داشته باشند و از آن درس عبرت بگیرند تجمع امروز هم از این نوع تجمعات و یادآوری است.
وی ادامه داد: همانطوری که در آموزه های اسلامی آمده است خداوند به مومنان توصیه می کند که به هدف کارها و اعمال خودشان بیندیشند امروز هم ما باید به اهداف بلند انقلاب بیندیشیم.
رئیس موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ما باید وظیفه ی خود را در مقطع کنونی بدانیم و آن را در حد توان به انجام برسانیم، گفت: همواره باید نگاه مان به نعمت ها و الطاف الهی باشد و بدانیم الطاف خداوند متعال شامل حال ما خواهد شد.
وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است که دشمنان مسلمین همواره به دنبال زیان زدن به اهل تقوا بوده اند اما خداوند اجازه این کار را نداده است.


در همه حوادث باید اتکای ما به خداوند باشد
این استاد برجسته حوزه بیان داشت: نباید هیچگاه از یاد خداوند غافل شویم و در همه حوادث باید اتکای ما به خداوند باشد و حتی به بازوی خودمان مغرور نباشیم؛ دل ما باید متکی به قدرت خداوند باشد و در این راه نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.
وی ادامه داد: خداوند متعال در یکی از جنگ ها زمانی که لشگر اسلام با محدودیت نیرو مواجه بود 3 هزار فرشته قدرتمند برای یاری رساندن به ان ها فرستاد، در واقع توکل و اتکا به قدرت خداوند چنین نتیجه ای به همراه دارد.
آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: نگاه ما به پیروزی ها باید با این نگرش باشد که یاری رسان و آن چیزی که موجب پیروزی ما شده قدرت خداوند متعال است اگر چنین نگاه و دیدگاهی نداشته باشیم قطعا در مسیر گمراهی قدم برمی داریم.
وی افزود: باید اطاعت از خداوند در جهان نهادینه شود تا انسان ها در جهان اخرت رستگار شوند و باید برای این کار عزم خودمان را جزم کنیم.
رئیس موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره)  در بخشی دیگری از سخنان خود به امتحانات الهی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال بارها انسان ها را در معرض امتحان قرار داده است و باید بدانیم در این شرایط چه کاری انجام بدهیم.

مشکلات کنونی در مسائل اقتصادی نیز یک امتحان الهی است
وی ادامه داد: مشکلات کنونی در مسائل اقتصادی نیز یک امتحان الهی است و باید با بصیرت کامل به وظیفه ای خودمان عمل کنیم، نباید هیچ وقت ناامید شویم و به آینده امیدوار باشیم.
آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و از هیچ کوششی برای رسیدن به هدف خود کوتاهی نمی کنند.

عده ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند
وی گفت: باید امید ما به خداوند متعال باشد نه به دشمنان نظام ؛ عده ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند که قطعا مسیر اشتباهی است.
این استاد برجسته ادامه داد: تاکنون دولت و حکومتی بر اساس ارزش های دینی پایه گذاری نشده بود اما نیم قرن پیش خداوند نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به کشور ما داد که با هدایت های نایب امام زمان در ایران محقق شد.
وی اضافه کرد: تاکنون چنین حکومتی بر اساس ارزش های دینی که مورد قبول امام زمان باشد برپا نشده است و تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار است.

دشمنان در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند
وی بیان داشت: دشمنان نظام با سرمایه گذاری عظیم در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که باید در برابر این توطئه ها ایستاد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14825
کلیدواژه: مصباح یزدی 9دی فتنه
اخبار مرتبط

نظرات شما