حضور رئیس دیوان عالی در بیمارستان دادگستری و تقدیر از پرستاران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام مرتضوی مقدم به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در بیمارستان دادگستری حضور یافت.

وی با حضور در واحد آموزش بیمارستان و در جمع پرستاران ضمن تبریک روز پرستار به تشریح گوشه‌ای از ویژگی‌های حضرت زینب (س) پرداخت و گفت: حضرت زینب (س) القاب زیادی دارد و مقام و منزلت ایشان بر هیچکس پوشیده نیست، حضرت زینب (س) از ۵ سالگی پرستار مادر خود و قهرمان به تمام معنا در بین زنان بود.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم با بیان اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که با ایثار معنا می‌شود، تصریح کرد: پرستاران تمام وقت، خود را خرج بیماران می‌کنند و از جان خود در این کار مایه می‌گذارند.

وی ادامه داد: دعای بیمار زودتر مستجاب می‌شود، هر چه شما نسبت به بیماران اخلاق بهتری داشته باشید بدانید که عاقبت به خیر خواهید شد. شما پرستاران شغلتان خوش عاقبت است به شما خداقوت می‌گویم.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان گفت: هدف بنده از حضور در این بیمارستان سخنرانی نبود و قصدم گفتن خداقوت به تمام شما پرستاران عزیز است.

با حضور رئیس دیوان عالی کشور، در این مراسم از پیشکوتان و پرستاران نمونه بیمارستان دادگستری تقدیر و تشکر شد.

رئیس دیوان عالی کشور که به صورت از پیش اعلام نشده در این بیمارستان حاضر شده بود، از بخش اورژانس، بخش داخلی و جراحی مردان و بخش اتاق عمل و آی سی یو بازدید کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14960
اخبار مرتبط

نظرات شما