میلیون‌ها عاشق شهادت، راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند

در پی شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، آیت الله نوری همدانی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و اعلام کرد: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

در پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی آمده است: بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

در این پیام تاکید شده است: این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند «شهادت هنر مردان خداست». امروز دشمان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد.

در این پیام آمده است: اینجانب شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15027
اخبار مرتبط

نظرات شما