دولت جنایتکار آمریکا پاسخ خون سردار سلیمانی را دریافت خواهد کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: دولت جنایتکار آمریکا که دستش به خون این فرمانده عزیز جبهه اسلام و یاران گرامی‌اش آلوده شد، به حال خود رها نمی‌شود و پاسخ تجاوز و جنایت در سرزمین‌های اسلامی را از مؤمنان و مجاهدان اسلام دریافت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر شهادت مظلومانه سردار پرهیزگار و مجاهد خستگی ناپذیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی و هم‌رزمان عزیزش موجب تألم و تأسف شد.

در این پیام تصریح شده است: او سربازی فداکار برای پیش‌برد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود که در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) جبهه مقاومت را در مبارزه با متجاوزان مستکبر راهبری می‌کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سردار سرافزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان سلحشور سپاه اسلام بود که سال‌ها با ایمانی صادق، شجاعتی وصف‌ناپذیر و روشن‌بینی فوق‌العاده در جبهه‌های دفاع مقدس سپس در جبهه ی مقاومت علیه متجاوزان مستکبر نقش‌آفرینی کرد و سرانجام خون پاک خود را در راه دفاع از اسلام نثار کرد و به دست پلیدترین و جنایت‌پیشه‌ترین جریان استکباری جهان به شهادت رسید. او با شهادت به سعادت ابدی رسید و به سوی همه ی شهیدان راه حق و سالار شهیدان(علیه السلام) شتافت.

در این پیام یادآور شده است: سیره و مجاهدت‌های این شهید والامقام، الگویی شایسته برای همه رزمندگان جبهه مقاومت است. به‌یقین خون به‌ناحق ریخته‌اش چون سیلی خروشان بِنای ظلم و ستم جنایت‌پیشگان مستکبر را ویران خواهد کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: دولت جنایتکار آمریکا که دستش به خون این فرمانده عزیز جبهه اسلام و یاران گرامی‌اش آلوده شد، به حال خود رها نمی‌شود و پاسخ تجاوز و جنایت در سرزمین‌های اسلامی را از مؤمنان و مجاهدان اسلام دریافت خواهد کرد.

در این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرمانده رشید و بنده صالح خدا و شهید گران‌قدر ابومهدی المنهدس و هم‌رزمان شهید آنان را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت عزیز ایران و عراق و رزمندگان و یاران ایشان در تمام جبهه‌های مبارزه با ظلم، به‌ویژه حشدالشعبی و حزب‌الله لبنان و خانواده‌ی گرامی و فداکار این شهیدان و بازماندگان ارجمند ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای دو ملت داغدار ایران و عراق و همة بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند.

در پایان این پیام تصریح شده است: غفران و رحمت بیکران الهی بر روح پاک این شهید عزیز و جناب آقای ابومهدی المهندس و همراهان و هم‌رزمانشان و لعنت و نفرین خدا بر جانیان منفور و مستکبر.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15040
اخبار مرتبط

نظرات شما