رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

خون پاک شهید قاسم سلیمانی پایگاه های آمریکا از منطقه را جمع خواهد کرد

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی محبوب دل ها و مالک اشتر علی زمان بود، گفت: خون پاک شهید قاسم سلیمانی پایگاه های آمریکا از منطقه را جمع خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شهادت قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هنگام نماز صبح بود که خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی به ما رسید که همانند خبر رحلت امام خمینی(ره) بسیار شوکه شدم.
وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی محبوب دل ها  و مالک اشتر علی زمان بود.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه اسم حاج قاسم لرزه بر تن دشمن می انداخت، گفت: دشمن تاکنون صدها توطئه علیه او انجام داده بود و معجزه بود که آسیبی ندید شهادت برای او بسیار زیبا و برای ما بسیار سخت است.
وی عنوان داشت: این سردار در کشورهای دیگر حاضر می شد تا سنگر از آن جا تشکیل شود و وارد کشور خودمان نشود.
حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به اینکه  آمریکا در پی این بود که با شهید کردن سردار سلیمانی  اهداف بلند نظام و اسلام و تمدن اسلامی که رهبری فرمودند را متوقف کند ، گفت: یقین داریم همانطور که خون شهید بهشتی طومار منافقین را از ایران جمع کرد خون این شهید هم پایگاه های آمریکا از منطقه را جمع خواهد کرد.
وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال توسعه پایگاه های خود در منطقه بود که این آرزو را به گور خواهند برد و انتخابات آینده این کشور هم به چالش کشیده خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: شهادت این شهید عادی نبود لذا شهادت برای او لطف خدا بود اما نه تنها برای ما بلکه برای کل مقاومت مصیب سنگینی بود.
وی ابراز داشت: انشالله نیروهای مقاومت در جهان جبران خواهند کرد و پیامی خواهند داد به آمریکا که دیگر از این اشتباهات نکند.
حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در قالب دل ها نمی گنجید، شخصیتی فرامنطقه ای بود که همه به وجود او افتخار می کردند، گفت: بارها دشمنان ما گفته بودند اگر ما یک نفر مثل حاج  قاسم داشتیم فلان می کردیم پس معلوم است این شخصیت، شخصیت بی نظیری بود و بهترین مصداق همان مالک اشتر می باشد.
وی افزود: شهید قاسم سلیمانی واقعا دلسوز داخل و خارج بود؛ دلسوز مسئولین بودند و همه جناح ها به ایشان عشق می ورزند و ایشان یک شخصیت ارزشی بودند و انشالله شاگردان او کم کم نمود پیدا کنند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/15072
اخبار مرتبط

نظرات شما