تولیت مسجد مقدس جمکران:

ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این شهادت اگرچه برای جهان اسلام سخت بود اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق بود، گفت: همه ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امشب در جمع تشیع کنندگان پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در نیمه شعبان سال گذشته شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید  ابومهدی المهندس به عنوان یاور حضرت مهدی(عج) در همین جایگاه معرفی شدند.
وی ادامه داد: سخن از فضیلت و عظمت این دو شهید و همرزمان آنها و شهدای حرم بسیار زیاد است.
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران، گفت: ما خادمان پایگاه جهان تشیع در مسجد جمکران به جای نصب پرچم سیاه برگنبد مسجد پرچم سرخ با شعار یا لثارات الحسین را نصب کردیم.
وی بیان داشت: شعاری که دشمنان و رسانه های غربی در سطحی گسترده منتشر کردند و اظهار ترس و خوف و نگرانی از انتقام سخت را بیان کردند.
حجت الاسلام رحیمیان ادامه داد: همه ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: این شهادت اگرچه برای جهان اسلام سخت بود اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق بود و دنیا مشاهده کرد که این دو ملت چگونه حول محور شهادت و فرهنگ با یکدیگر پیوند دارند.
تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: انشالله بساط امریکا از منطقه برچیده خواهد شد و مقاومت باعث نابودی اسرائیل و ازادی قدس شریف خواهد شد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/15187
اخبار مرتبط

نظرات شما