حجت الاسلام مومنی:

سردار سلیمانی سرباز ولایت بود/ مسئول کاخ‌نشین درد مردم و مملکت را نمی‌فهمد

این استاد حوزه با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم در این چندروزه فراگیر شده و نشان‌دهنده این است که مردم نمی‌خواهند مسئولین با آمریکا مذاکره کنند، گفت: سردار سلیمانی هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و سرباز ولایت بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مراسم شام غریبان شهید شهروز مظفری نیا در شبستان امام خمینی(ره)  با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در خصوص امتحان الهی، اظهار داشت: هر کسی بخواهد درجات او بالا برود باید از امتحانات الهی سربلند بیرون بیایید.
وی ادامه داد: این مسئله مستثنا ندارد و برای همه مساوی است، امروز اگر کسی مانند شهید قاسم سلیمانی محبوب قلب ها می شود و به جایگاه اعلا می رسد حتما از امتحانات الهی سربلند بیرون آمده است.
این استاد حوزه علمیه با اشاره اینکه همه شهدا از امتحانات الهی سربلند بیرون آمده اند، خاطرنشان کرد: چقدر به شهید سلیمانی عزیز توهین کردند و چقدر این شهید والامقام را اذیت نمودند اما ایشان سرباز ولایت بود و هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامد چراکه وی همواره فریاد می‌زد ما هیچ سنخیتی با آمریکا نداریم که بخواهیم با آن‌ها مذاکره کنیم.
وی اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم در این چندروزه فراگیر شده و نشان‌دهنده این است که مردم نمی‌خواهند مسئولین با آمریکا مذاکره کنند، چراکه مردم از مسئولین گله‌مند هستند چون عده‌ای از همین مسئولین با عاملین شهادت سردار سلیمانی پای میز مذاکره نشستند و امتیاز دادند و امتیازی هم نگرفتند.
حجت الاسلام مومنی ادامه داد: سیل جمعیت از کاظمین، کربلا، نجف، قم، مشهد، اهواز، تهران و کرمان نشان‌دهنده عظمت این شهیدان است و مسئولین باید چشمان خود را باز کنند و بفهمند که بارها رهبری تأکید کرده‌اند دشمنان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.
وی عنوان کرد: اگر شهید سلیمانی نبود باید امروز در داخل ایران مقابل دشمن سنگر درست می‌کردیم.
این کارشناس مذهبی عنوان داشت: اخلاص و ایمان این شهید والامقام مثال‌زدنی بود و هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و سرباز ولایت بودند.
وی تأکید کرد: انتخابات در پیش است و باید با بصیرت رأی بدهیم و با انتخاب درست مسئولین شایسته‌ای را برای خود انتخاب نماییم. مسئول کاخ‌نشین درد مردم و مملکت را نمی‌فهمد و باید مسئول مطیع محض رهبری و ولایت باشد.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/15212
اخبار مرتبط

نظرات شما