پیروزی مقتدرانه کهکشانی‌ها و صعود به فینال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در نیمه نهایی رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا که به میزبانی جده عربستان در حال برگزاری است به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان زیدان موفق شدند با نتیجه ۳ -۱ برنده بازی باشند و به فینال این رقابت‌ها برسند.  

تونی کروس در دقیقه ۱۶ بازی نخستین گل را برای شاگردان زیدان به ثمر رساند، در ادامه هم ایسکو در دقیقه ۳۹ دومین گل را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه ۲ - ۰ به سود کهکشانی‌ها به پایان برسد، این بازی در نیمه دوم هم جذاب دنبال شد و بازهم گل داشت.  

لوکامودریچ در دقیقه ۶۵ سومین گل رئال  مادرید را به ثمر رساند و تنها گل والنسیا هم در دقیقه ۹۲ توسط پارخو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا در نهایت رئال مادرید با پیروزی ۳ -۱ به فینال این رقابت‌ها برسد.  

رقابت‌های سوپر کاپ اسپانیا برای نخستین متبه است که به جای ۲ تیم با حضور ۴ تیم پیگیری می‌شود، این رقابت‌ها همچنین در خارج از خاک کشور اسپانیا و در عربستان در حال پیگیری است. قرار است چهره دیگر فینالیست این رقابت‌ها هم پس از بازی تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا که فردا شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود مشخص شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15239
اخبار مرتبط

نظرات شما